utorok 25. októbra 2016

dm BLOG event 2016 - beauty, fashion, photo + news

Ahojte!

Predminulý víkend som sa zúčastnila na skvelej akcii organizovanej dm drogerie markt Slovensko a to na dm Blog evente, ktorý sa odohrával v hoteli LOFT neďaleko prezidentského paláca v Bratislave. Keď mi dorazila pozvánka na mail, veľmi som sa tomu potešila a bola som veľmi zvedavá, čo si dievčatá z dm drogerie pre nás pripravia.

V piatok som nasadla na vlak a vyrazila smer Bratislava. Cesta mi zbehla veľmi rýchlo a z hlavnej stanice to bolo do hotela LOFT na skok. Po ubytovaní v krásnej izbe, ktorá bola iba pre mňa, som sa vybalila a zo zvedavosti nakukla do krabičky, ktorá ma čakala na posteli.

Dievčatá z dm drogerie nás ale prekvapili tým, že krabička bola prázdna, obsahovala iba menovku, program a odkaz, že si ju máme zo sebou zobrať na ďalší deň. Tak som sa pripravila na večeru a zišla dole do reštaurácie. Tam už čakali dievčatá z dm drogerie Natali a Vero, spoznala som aj novú zástupkyňu dm drogerie Teri a samozrejme ostatné dievčatá bloggerky, tento rok aj youtuberky a ambasádorku pre Modrykonik Silviu.

Pripili sme si na začiatok skvelého Eventu a popri čakaní na vynikajúce jedlo sme klebetili a snažili sme sa od dievčat z dm drogerie vytiahnuť, čo nás to vlastne všetko ďalší deň čaká. Ale oni sa nedali a udržali tajomstvo až do konca :-) Inak chcem veľmi pochváliť hotel LOFT, varia tam naozaj skvelo, ak budete mať cestu okolo, určite sa tam zastavte na niečo dobré :-)

Ďalší deň nás čakal program plný množstva nových informácii, poznatkov, rád a rôznych iných zážitkov. Najskôr nám dievčatá z dm drogerie predstavili všetky ich privátne značky a mali sme debatu, čo ktorá z nás rada používa a aké máme s danými výrobkami skúsenosti. Dozvedela som sa veľa nového a pár z týchto noviniek vám aj prezradím :

Zdroj

Aj tento rok nás značka Balea potešila krásnym adventným kalendárom, ktorý je práve teraz dostupný na 70 vybraných dm predajniach v cene 14,95 EUR. Obsahuje miniatúry i plné balenia a ak ste zvedaví na jeho obsah, na internete to ľahko nájdete. A ak nie, tak sa nechajte prekvapiť :-)

Ďalšou z noviniek by malo byť uvedenie nových štetcov značky Ebelin do dm predajní od začiatku novembra. Ja zopár štetcov tejto značky mám a niektoré vôbec nie sú zlé, takže na tieto nové som zvedavá. Čo na ne hovoríte?

Po vlne, ktorú spustili české bloggerky s novou značkou trend IT UP, nás táto téma neobišla ani na evente a výsledok je, že u nás by mala byť dostupná od leta 2017.

Značka S.he má nové laky na nechty a lesky a ani Alverde sa nedá zahanbiť a v ponuke sú nové odtiene dekoratívnej kozmetiky.

Vedeli ste, že dm drogerie má vo svojej ponuke privátnych značiek aj ponožky? A kopec ďalších vecí, ktoré som si v dm drogerii nikdy nevšimla, takže pri najbližšom nákupe sa tam budem musieť dôkladnejšie poobzerať :-)

Po tejto časti sme mali prestávku 5 minút a následne pokračovala časť so Zuzkou Gavulovou ohľadne fotenia. O Zuzke ste sa mohli u mňa na blogu už dočítať z minulých eventov, lebo je to fotografka, s ktorou dm drogerie spolupracuje a vďaka nej je každá akcia, na ktorej sa zúčastní, zachytená do najmenších detailov a nič jej neunikne :-) Vysvetlila nám ako to všetko ohľadne fotenia funguje, dala nám tipy ako fotiť a narábať so svetlom a kopec ďalších užitočných rád, ktoré pri vedení blogu využijeme.

Plné informácií a najmä zvedavé, čo sa bude diať poobede, sme odišli na obed, kde sme načerpali nové sily a vrátili sa späť, kde nás čakala akoby iná miestnosť a ocitli sme sa v ateliéry. Čakala nás tam Barborka Yurkovic, ktorá nám urobila prezentáciu ohľadne trendov, ktoré sa budú nosiť túto jeseň. Vracajú sa nám roky 80., zamat, koža, kožušiny, káro, jednoducho z každého rožku trošku. Pre mňa osobne bol prekvapením aj latex, ale v naozaj jednoduchej forme, kedy vďaka nemu je oblečenie tak výrazné, že si to už nežiada žiadne iné doplnky. Okrem toho nám dievčatá pripravili výber dekoratívnej kozmetiky ich privátnych značiek vrátane doplnkov a výrobkov na odlíčenie, takže do akcie sme zapojili aj krabičky, ktoré sme si so sebou zobrali :-) Čakalo nás tu aj bohaté občerstvenie a Candy bar bol super, ten by som si celý zobrala domov. Toľko skvelých pochúťok na jednom mieste, mňam :-)

Po tejto prezentácii nastalo pre nás asi najväčšie prekvapenie dňa, totižto prišlo aj na nás a našu kreativitu. Barborka pripravila zopár basic kúskov, ktoré sme si mali vybrať a za pomoci kozmetiky alebo šitím vytvoriť outfit, ktorý zodpovedá trendom tejto jesene. Poviem vám, nebolo mi všetko jedno. Je svoju umeleckú stránku nemám veľmi rozvitú, výtvarnú som neznášala a som na úrovni tak prváka na základke. Ale povedala som si, že to nejak dám a nakoniec sme mali z toho super zábavu :-) Vybrala som si šedé tričko, na ktoré som lakmi na nechty aplikovala vzor. Poviete si, veď to je primitívne. Ono to na prvý pohľad vyzerá ľahké, ale skúste si to. Maľovať lakom na látku vôbec nie je ľahké. Okrem tohto trička som si ešte vybrala bolerko a na ten sme s Barborku vymysleli, že strieborným lakom na jeho zadnú časť napíšem názov blogu. A tu máte výsledok :-)

Ja som nakoniec ako výsledný outfit zvolila svoje biele šaty a toto bolerko. Súčasťou tejto časti programu bolo aj fotenie v týchto outfitoch a krátky rozhovor na kameru, týmto pozdravujem chalanov, ktorý to mali na starosti, veľmi si to s nami užili :-), takže sa môžete časom tešiť na foto a na to video som tiež veľmi zvedavá :-)

Tento výnimočný deň sme zakončili večerou v  Savage Garden, kde sme rozoberali celý deň, klebetili a pochutnali si na skvelom jedle a v neskorých hodinách sme sa vrátili na izby a oddali sa oddychu.

Ráno ma čakali raňajky, na ktorých sme sa s babami stretli, prehodili zopár slov, rozlúčili a už ma čakala iba sa zbaliť a cesta domov.

Nakoniec sa moja krabička naplnila samými krásnymi a zaujímavými vecami a veľmi sa teším, že budem môcť vyskúšať aj zopár kúskov z dekoratívnej kozmetiky Alverde, najmä som zvedavá na make-up.

Chcem sa veľmi pekne poďakovať dm drogerie markt Slovensko za pozvanie na tento skvelý event, ktorý mi dal veľmi veľa a vďaka ktorému môžem čerpať nové inšpirácie a použiť získané skúsenosti pri tvorbe svojho blogu. Osobitne chcem poďakovať dievčatám z dm drogerie - Natali, Vero a Teri za prípravu tak skvelého eventu, s ktorým museli mať neskutočne veľa práce, ale výsledok stál za to, nemalo to najmenšiu chybičku! Poďakovanie patrí aj Zuzke Gavulovej a Barborke Yurkovic za skvelé prezentácie a množstvo rád, ktoré sme od nich dostali a všetkým ostatným, ktorí sa na tomto evente podieľali. Som veľmi rada, že som spoznala opäť nové bloggerky a youtuberky a myslím si, že sme si perfektne sadli a bola z nás skvelá partia.

Všetkým patrí moje veľké ĎAKUJEM :-)