nedeľa 2. októbra 2016

Objednávka zo stránky Mojalekaren.sk

Ahojte!

Neviem čím to je, čiastočne je to dané možno zdravotnými problémami, ktoré mám v poslednom čase, ale čím ďalej tým častejšie zaraďujem do svojho jedálnička rôzne kaše, či už pšenové, chia, ovsené, jačmenné vrátane rôznych müsli či müsli srdiečok, ktoré považujem za novinku a objav tohto roka :-)

Pri skúšaní a konzumovaní tohto typu výrobkov sa snažím nájsť také, ktoré mi chutia a preto skúšam rôznych výrobcov. Už dávnejšie som vďaka českým blogerkám objavila českú značku Semix a tak, keď som týmto výrobkom v poslednom čase podľahla, chcela som vyskúšať aj výrobky tejto značky. Poviem vám, na to, že ide o český výrobok, je u nás takmer nedostupný, čo je podľa mňa veľká škoda. Keď som ale túto značku objavila na stránke Mojalekaren.sk neváhala som a urobila som veľkú objednávku výrobkov značky Semix a samozrejme, v nákupnom košíku skončili aj ďalšie zaujímavé produkty. Zásielka mi už pred časom dorazila a čo sa v nej všetko nachádzalo, vám teraz ukážem.




Moja objednávka mi dorazila do niekoľkých dní, pričom o každom jej pohybe som bola informovaná mailom a údaje o vyzdvihnutí mi prišli cez sms. Navyše v poslednom čase na tejto stránke výrazne zlacnili dopravu, takže pri mojej objednávke nad 30 Eur a úhrade vopred som mala poštovné zdarma, čo hodnotím kladne. Všetky veci boli dôkladne zabalené a prišli v poriadku.


A máme tu prvú várku kaší :-) Od značky Semix je to jačmenná hrušková kaša a brusnicová ovsená kaša. Každé balenie obsahuje 4 sáčky o hmotnosti 65 g.
Od značky Bercoff Klember som si vybrala čokoládovú ovsenú kašu, opäť 4 sáčky po 65 g.


Od značky Semix v nákupnom košíku skončili aj v poslednej dobe veľmi obľúbené müsli srdiečka a to s čokoládou a kokosom a brusnicové, ako aj brusnicové od značky Bercoff Klember. Určite ste si všimli, že tie brusnicové obaly sú takmer rovnaké. Keď som zisťovala dostupnosť značky Semix na Slovensku, neváhala som ich kontaktovať cez ich FB a dozvedela som sa, že niektoré ich výrobky sa u nás predsalen predávajú, ale pod značkou Bercoff Klember, a tieto výrobky som zahliadla v Tescu. Pokiaľ pri brusnicových ide o plné 100 g balenie, kokosové s čokoládou sú rozdelené do 3 sáčkov po 50 g.


Tohtoročnou novinkou značky Semix sú proteínové kaše a samozrejme, musela som obe mať, čiže s príchuťou banán a jahoda. CHIA kaše som si kúpila už dávnejšie v Lidli, mali ich v ponuke iba krátkodobo počas nejakých špeciálnych dní, tak som opäť siahla po brusnicovej. A ak som to dobre zahliadla, mali by byť v Lidli aj tento týždeň.


Pri hľadaní nejakých zaujímavých dobrôt som narazila aj na tieto tégliky. Ide o celozrnné pšeničné lupienky od značky Semix a to v prevedení čokoládové dražé a müsli s čokoládou. Tohtoročnou novinkou sú aj Zdravé raňajky od značky Obezin, ktoré sú dostupné v rôznych variantoch a v mojom nákupnom košíku skončila kombinácia ovsená kaša s marhuľou a hrozienkami a mango s brusnicami.



Doplnila som si aj zásobu čajov. Nechýba značka Herbex a môj najobľúbenejší zimný čaj s echinaceou a doplnila som to aj o urologický čaj, ktorý v chladnom počasí, ktoré číha na naše zdravie, sa vždy doma zíjde. Keďže v poslednej dobe som nejak zaťažená na brusnice, kúpila som si brusnicovo-malinový čaj od značky Apotheke. 




A na záver už len zopár drobností. Alpa by mala byť podľa mňa povinnou výbavou každej domácnosti, šumivý Panadol mi v poslednej dobe pomáha uľaviť, ak sa dostaví bolesť a Curaprox kefky sú u mňa dlhoročnými stálicami. Na skúšku som si zobrala aj Psyllium od značky Dr. Popov, ešte s ním nemám žiadnu skúsenosť, ale ak máte s ním nejaké tipy, prípadne tip na nejakú dobrú značku rozpustnej vlákniny, budem vďačná za radu, určite mi napíšte do komentárov.

To by bola teda moja objednávka zo stránky Mojalekaren.sk. Trošku som sa rozšupla, ale ako hovorím, Semix u nás nie je až tak rozšírená značka a chcela som od nich vyskúšať výrobky z každého rožka trošku a už sa na všetky tie dobroty veľmi teším.
Na tejto stránke nájdete nekonečné množstvo produktov od liekov, kozmetiky, vitamínov až po tlakomery či teplomery. Navyše často mávajú rôzne zaujímavé akcie, takže oplatí sa sledovať aj ich FB stránky.

A čo vy? Tiež ste podľahli rôznym typom káš ako ja? Objednávate zo stránky Mojalekaren.sk?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára