pondelok 28. novembra 2016

Na skok v dm drogerie markt + tip na darček


Po dlhšom čase som vyrazila do obchodov a neobišla som ani moju obľúbenú predajňu - dm drogerie markt. Vytypovala som si jeden darček pre sestru, chcela som sa poobzerať čo majú nové a hlavne bola som zvedavá na ponuku vianočných balíčkov. A keď už som tam bola, trošku som to tam pofotila, pričom som sa zamerala na privátne značky dm drogerie markt.


Moje kroky vždy vedú do oddelenia so sprchovými gélmi, hold závisláka v sebe nezapriem😃Ako vidíte, stále je v ponuke môj letný favorit v podobe sprcháču po opaľovaní a taktiež obe peny na sprchovanie. V predajniach nájdete aj horúce novinky v podobe sladučkých sprcháčov Balea či nových sprcháčov Balea v tube.


Aha čo som objavila! V našej predajni mali aj Balea advetný kalendár!!! Keby som toho doma toľko nemala, hneď by som po ňom siahla, lebo je neskutočne krásny.



Viete kde sa nachádza raj vianočných darčekových balíčkov? No predsa v predajniach dm drogerie markt !!! Nielenže sú rozmiestnené po predajni, ale im je venovaná celá veľká stena a nájdete tu balíčky od rôznych značiek pre najmenších i veľkých, pre mužov i ženy, stačí si len vybrať.


Ak by som mala spomenúť balíčky, ktoré ma očarili najviac, tak sú to tieto dva od Balea. Jeden obsahuje telové mlieko a sprchový gél a vonia ako granátové jablko v spojení s hroznom. Druhý vonia po ríbezliach, no paráda!

 
Ak ste milovníkom sladkých vôní ako ja, určite vás zaujmú telové mlieka s pumpičkou s neskutočnými vôňami - kakao a kombinácia hnedého cukru a figy. A vidíte tie  Balea tuby v ľavom dolnom rohu? Tak to sú limitky v podobe telového mlieka s vôňou ruží a vanilky a telové mlieko s mandľovým olejom.
 

Značka s.he stylezone má v ponuke nové laky - pekné odtiene vo vydarených nových baleniach a taktiež novinky v podobe leskov a balzamov na pery. O niektorých sa už čoskoro dočítate v samostatných recenziách.
 

Keď som zbadala regál s týmito sladkosťami od značky dmBio, najradšej by som si ho zobrala domov 😆Mandle v škorici, čokoládové perníčky či špaldové hviezdičky, mňam!

A na záver tu mám pre vás tip na darček. Máte vo svojom okolí niekoho, kto rád fotí a potom si dá výber foto vytlačiť? Ak hej, určite by ho potešil šikovný fotoalbum, ktorý navyše aj dobre vyzerá.


Značka Paradies patrí medzi privátne značky dm drogerie markt a vo svoje ponuke má výrobky súvisiace s fotografovaním. A v ich ponuke som našla tento úžasný fotoalbum. 


Je balený v priehľadnom plastovom obale a my sme ho objavili na pulte vedľa stroja na vyhotovenie foto. Čo sa týka obalu samotného fotoalbumu, tak dosky sú kombinácia plastu a látky a ten dizajn je veľmi vydarený.


Fotoalbum je určený pre 200 ks fotiek o rozmeroch 10 x 15 cm.


Je rozdelený tak, že na každú stranu sa vám vojdu 2 fotky a na konci máte miesto na ich popis.

Podľa mňa pekná a praktická vec, ktorá sa milovníkovi fotenia určite zíde a navyše vďaka svojmu dizajnu sa bude pekne na poličke vynímať. Jeho cena je 6,99 Eur. Pre moju sestru ako stvorené, takže mám postarané o ďalší darček :-)

A čo vy? Už vás chytá mánia nakupovania darčekov?










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára