štvrtok 24. novembra 2016

Veľká vianočná giveaway


Presne o mesiac tu máme Vianoce! Ešte ma predvianočná nálada a zhon nechytá, ale už si robím zoznam, čo by som mohla kúpiť svojim blízkym a pomaly sa snažím jednotlivé veci už kupovať.

A keďže ja darčeky nielen rada dostávam, ale aj rada obdarúvam, chcem sa vám touto cestou poďakovať za vašu podporu tu na blogu, na FB či Instagrame. Najradšej by som spravila radosť každému z vás, ale to sa nedá. Jeden teda bude môcť získať krabičku plnú kozmetiky.


Snažila som sa, aby ste tam mali z každého rožku trošku, čiže aj telovej aj dekoratívnej kozmetiky :-)


Snáď sa vám balíček páči a aby ste ho vyhrali, stačí ak splníte nasledujúce podmienky :

- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
  (napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB)
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- nepovinné - napíšte mi tip na nejaký zaujímavý darček, ktorý plánujete tento rok dať niekomu pod stromček

Zúčastniť sa môže krokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :  
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e-mail o výhre

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 24.11.2016 do 20.12.2016

Držím palce !!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára