pondelok 2. januára 2017

Nový rok 2017 + recenzia : Neobio - micelárka a pleťový krém


Milí moji, touto cestou vám chcem popriať ešte raz krásny Nový rok 2017 plný zdravia, šťastia, lásky, splnených snov a prianí, nech máte úsmev na tvári a nech vás nič nekvári :-) Dúfam, že ste do prvého pracovného dňa vkročili tou správnou nohou a tí z vás, ktorí ešte doma oddychujú, ešte len tou správnou nohou vkročia. Chcem sa vám všetkým poďakovať za minuloročnú podporu, sledovanie môjho blogu, lajkovanie, za každé jedno pozretie. Budem sa snažiť tento rok prinášať opäť zaujímavé články, súťaže a tipy pre vás.

Moje poďakovanie patrí aj všetkým firmám, s ktorými som počas roka 2016 spolupracovala a vďaka ktorým ste si na blogu mohli prečítať rôzne recenzie, zasúťažiť si a ja som zase mohla prežiť nádherný víkend v Bratislave, zažiť kopec zážitkov a spoznať nových ľudí. ĎAKUJEM!!!

Dosť už bolo lenošenia, i keď ja som si ho neužila toľko ako po iné roky a vráťme sa do sveta kozmetiky prostredníctvom stránky Idunnashop.sk a poďme si predstaviť novinky od značky Neobio, s ktorou ste sa na mojom blogu už mohli zoznámiť.




Neobio Bio pleťová micelárna voda bez alkoholu 3 v 1 

Micelárne vody sú stále obľúbené a ani značka Neobio sa nedala zahanbiť a vo svojom sortimente má svoju micelárku. Neobio micelárna voda je bez alkoholu, čo mňa osobne veľmi potešilo, lebo teraz mám pleť zľahka vysušenú, mierne podráždenú a vtedy ma práve výrobky s obsahom alkoholu mierne pália, čo však pri tejto micelárke nehrozí. Vo svojom zložení obsahuje BIO mätu, morskú soľ či šťavu z bio aloe vera, ktorá pleť upokojuje. Je určená pre všetky typy pleti.
Micelárka sa nachádza v plastovom obale o objeme 150 ml a ako to pri bio výrobkoch býva zvykom, treba ju spotrebovať o niečo skôr ako bežné výrobky, pri tejto micelárke sa odporúča do 3 mesiacov od otvorenia. Páči sa mi dizajn balenia, lebo v jednoduchosti býva krása. Dozviete sa z neho všetky potrebné info, keďže je priehľadné, vidíte ako vám výrobok ubúda a ako bonus je tu veľmi praktické dávkovanie, s akým som sa u micelárky ešte nestretla. Má to preklápací uzáver, z ktorého si nanesiete toľko produktu, koľko treba. Na takúto aplikáciu som zvyknutí skôr u šampónov.
Micelárka veľmi príjemne nevtieravo vonia a na pleť sa ľahko nanáša. Pleť šetrne čistí, odstraňuje nečistoty a odličuje make-up i vrátane očí. Na kompletné odlíčenie pleti u mňa je potrebné ju 2x aplikovať. Čo má ale spoločné s takmer väčšinou miceláriek, tak to je lepivosť. Po jej použití mám na pleti mierne ulepený pocit a potrebu si pleť ešte opláchnuť. V čom ju ale musím pochváliť, tak to je odličovanie očí. Vôbec v očiach neštípe, slušne ich odlíči a nedráždi ich. 
Z Neobio micelárky mám teda trošku zmiešané pocity, odličuje celkom slušne, len by mohla byť menej lepivá. Zoženiete ju na stránkach Idunnashopu za 3,50 Eur. 




Neobio 24h vyvažujúci pleťový krém BIO Marhuľový olej

Neobio vyvažujúci pleťový krém obsahuje BIO marhuľový olej, ibištek, BIO bambucké maslo či sójový olej. Je určený pre každý typ pleti, no najmä pre zmiešaný typ so sklonom k masteniu, čiže ideálne pre moju pleť. Ide o ľahký krém určený na denné i nočné použitie, čiže je fajn aj na cestovanie, kedy nechcete so sebou vláčiť celý kozmetický arzenál :-)
Neobio vyvažujúci pleťový krém sa nachádza v plastovej tube o objeme 50 ml s príjemným dizajnom. Pred prvým použitím je potrebné ešte odstrániť fóliu a odporúča sa ho spotrebovať do 6 mesiacov od otvorenia. Jeho vôňa je veľmi príjemná, prírodná, pripomína  mi vôňu kúry na vlasy.  
Pleťový krém je bielej farby a má ľahkú gélovo-krémovú konzistenciu. Na pleť sa ľahko aplikuje a rýchlo sa do nej vstrebe. Vďaka výťažkom z ibišteka je pleť čistá, svieža a prejavy akné sú miernejšie. Čo sa týka jeho použitia ráno, tak nanášam tenkú vrstvu na vyčistenú pleť, nechám chvíľku pôsobiť a následne nanášam maku-up. Do pleti sa krásne vsiakne, reguluje tvorbu kožného mazu, takže je ideálnym podkladom pod make-up. Keďže ale v týchto chladných dňoch moja pokožka vrátane pleti trpí, prejavuje sa to tým, že mám na pleti suchšie miesta, ktoré si žiadajú vyššiu dávku hydratácie a preto na noc mi príde teraz málo hydratačný. Skôr bude vhodný do letných nocí, kedy chcem pleť hydratovať, ale súčasne ju nechcem mať mastnú a nevyžaduje si extra dávku hydratácie.
Neobio 24h vyvažujúci pleťový krém BIO Marhuľový olej zoženiete na stránkach Idunnashopu za 4,50 Eur a pokiaľ máte zmiešaný typ pleti, ktorá si nevyžaduje extrémnu hydratáciu a stále hľadáte vhodný pleťový krém na reguláciu kožného mazu, skúste vyskúšať túto novinku od Neobio.

Máte nejakú skúsenosť so značkou Neobio? Aká je vaša obľúbená micelárka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára