utorok 10. januára 2017

Topvet - kúpeľový a telový olej levanduľa a medovka v madľovom oleji


Posledný mesiac bol pre mňa naozaj zaberák, bola som často veľmi vyčerpaná či už fyzicky alebo psychicky a toho času na oddych veľa nebolo. A ak sa nejaký našiel, tak mi robil spoločnosť skvelý olej od značky Topvet v kombinácii levanduľa a medovka.


Topvet kúpeľový a telový olej sa nachádza v tmavom plastovom obale o objeme 200 ml, ale dá sa zohnať aj vo väčšom 500 ml balení. Je určený na všetky typy pleti a je vhodný na celé telo. Páči sa mi na ňom jeho všestranné využitie - dá sa použiť ako telový olej priamo na pokožku či už na jej vyživenie ale aj k masáži alebo ako kúpeľový olej, kedy dáte 5 ml tohto oleja do kúpeľa. 
Obsahuje už spomínanú levanduľu a medovku, ktoré sú používané pri bolestiach hlavy, nespavosti, tlmia prejavy stresu a najmä majú ukľudňujúce účinky. 
Tento olej je dermatologicky testovaný, bez konzervačných látok a odporúča sa uchovávať pri izbovej teplote a nemal by sa skladovať na priamom slnku.


Topvet olej neskutočne krásne prírodne vonia a vôňa levandule vo mne okamžite vyvoláva pocit kľudu. Presne takýto výrobok som počas náročných dní potrebovala. Má olejovú konzistenciu a dávkuje sa cez malý otvor, z ktorého si vylejete koľko potrebujete. 
Ja som ho najskôr používala ako kúpeľový olej, do vane som aplikovala primerané množstvo a oddala sa oddychu a relaxácii. Olej vodu nezafarbil a keďže neobsahuje látky, ktoré zvyšujú penivosť, ani nevytvoril penu, preto je vhodný aj do víriviek. Celú kúpeľňu okamžite zahalila krásna vôňa levandule a medovky, ktoré okamžite upokojili moje zmysly a ja som pri kúpeli úžasne zrelaxovala a načerpala nové sily. Pokožku chráni pred nežiadúcimi účinkom chlóru a po kúpeli bola pokožka krásne prevoňaná a vyživená.
Neskôr som ho začala používať aj ako telový olej, vďaka ktorému bola moja pokožka po použití zregenerovaná a vyživená. Keďže ide o olej, je po aplikácii potrebné chvíľu počkať až sa vstrebe a až potom sa obliekať. Úžasný je aj pri masáži, často som mávala stuhnutý krk a kombinácia masáže a úžasnej vône mi dokonale pomohli zrelaxovať a cítiť sa lepšie.


Topvet - kúpeľový  telový olej levanduľa a medovka v madľovom oleji som si veľmi obľúbila a do týchto chladných dní je ako stvorený. Zoženiete ho na stránkach Topvet za cenu 165 Kč, čo je približne 6,11 Eur.

A ak nie ste zrovna milovníkom kombinácie levanduľa a medovka, v ponuke nájdete aj ďaľšie :
- bergamot a citrónová tráva v mandľovom oleji
- čokoláda v mandľovom oleji - tak toto musí byť top, pre mňa ako milovníka čokolády niečo, čo musím vyskúšať !!!!
- Energy šport chladivý v mandľovom oleji
- eucalyptus a kosodrevina v mandľovom oleji 
- grapefruit v mandľovom oleji
- kokos a vanilka v mandľovom oleji
- lesná zmes v mandľovom oleji
- osviežujúca zmes v mandľovom oleji
- romantik zmes v mandľovom oleji
- škorica a klinčeky v mandľovom oleji 

A ak by ste si nevedeli vybrať, tak v ponuke je aj Testovacia sada masážnych olejov 15 ks.

Ak trpíte nespavosťou, stresom a bolesťami hlavy, potrebujete sa uvoľniť a skľudniť, skúste siahnuť po tomto oleji od značky Topvet a zažite ten pravý pocit relaxácie, oddychu a úľavy.

A čo vy? Používate takéto oleje? Ktorý je váš top?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára