nedeľa 19. februára 2017

The Body Shop Coconut Hand Cream


Zima nie a nie skončiť, mám pocit, že trvalé oteplenie snáď nikdy nepríde. Pokožka mojich rúk vplyvom tohto počasia v posledných mesiacoch dostáva poriadne zabrať a tak stále skúšam výrobky, ktoré mojim rúčkam uľavia. Veľkého pomocníka som objavila u Frais Monde, či Elizabeth Arden,  ale zlákala ma na stránkach Elnina aj značka The Body Shop a siahla som po kréme na ruky s kokosovou vôňou.


The Body Shop Coconut Hand Cream sa nachádza v rozkošnej plastovej tube o objeme 30 ml, takže je to ideálny spoločník do kabelky. Má príjemnú výraznejšiu kokosovú vôňu a krátko po aplikácii je celá miestnosť mierne kokosovo prevoňaná. Čo je zaujímavé, tak krátko po aplikácii z rúk cítim nielen kokos, ale aj jemný závan vanilky.  


Konzistencia krému je gélovokrémová, má smotanové sfarbenie a ľahko sa roztiera. Čo sa mi na ňom páči je, že sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva na rukách mastný pocit, takže bez obáv môžete pokračovať v ďalšej činnosti. Ruky sú krásne prevoňané a hebké. Avšak tento pocit pri veľmi suchých rukách rýchlo pominie a sú opäť suché. Je vhodný skôr pre niekoho, kto má normálnu pokožku rúk a potrebuje počas dňa iba jemné zhydratovanie a prevoňanie.


Moje rúčky sú vďaka pomocníkom od Elizabeth Arden a Frais Monde v oveľa lepšom stave, takže pomaličky ich môžem nahradiť týmto ľahším krémikom od The Body Shop. Vzhľadom na jeho malé balenie a rýchle vstrebávanie bude počas nadchádzajúcich dní mojim pomocníkom, ktorého budem nosiť so sebou v kabelke.

Na stránkach Elnina je v ponuke viacero viacero druhov krémikov na ruky od The Body Shop a konkrétne The Body Shop Coconut Hand Cream zoženiete za 3,74 Eur.

A čo vy? Aký je váš pomocník na suché ruky?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára