sobota 4. marca 2017

Na skok v dm drogeriemarkt Slovensko - marec


Po dlhšej dobe sa mi podarilo dostať do predajne dm drogeriemarkt Slovensko a nakúpila som si opäť zaujímavé kúsky. V poslednom čase som tam vždy zavítala so segrou a ona je taký víchor, za 2 sekundy má nakúpené a ja som ešte len na začiatku :-) Mne sa nakupuje najlepšie, keď mám na to čas a kľud a hlavne, keď tam nie je veľa ľudí a na to je ideálne doobedie :-) V dnešnom článku vám ukážem nielen to, čo som si nakúpila, ale aj aké zaujímavé výrobky som tam objavila a čo majú nové :-)



Moje najobľúbenejšie oddelenie - sprcháče. Najradšej by som si tento regál vzala domov, ale to by som si už asi nikdy nekúpila žiaden sprcháč :-) A keď som zbadala Balea sprcháč s jednorožcom, ktorý nedávno zahtil celú blogosféru aj instagram, musel byť ihneď môj, nevadí, že mám doma milión ďalších sprcháčov.


Už pred nejakým časom sa Balea sprchovacie peny rozšírili o nové dve vône a to Sweet cake a Vanilla cream. A nedávno k nim pribudol aj Vanilla berry. Čo poviete na tie obaly? Podľa mňa sú na zožratie :-)


V dm drogérii už zoženiete aj sprcháče od Bourjois, konkrétne ten oranžový som už mala a bol super!


Kúsok od sprcháčov sa nachádzajú mydlá a vedľa mydiel od Dermacolu som objavila túto novinku od Balea. Malo by ísť o kombináciu kvetov a čerešní. A vedľa sa nachádza kombinácia Pitaya a kokos, ten už mám doma a vonia božsky.



Nesmiem zabudnúť spomenúť ani prírodnú kozmetiku Alverde. Medzi ich novinky sa zaraďuje tekuté mydlo levanduľa a slez, ktorému som neodolala. Keďže som od Alverde ešte nemala telové mlieko a moja pokožka po zime ešte stále nie je v kondícii, siahla som po novinke granátové jablko a zázvor.



Zaujímavou novinkou Alverde je aj krém na tvár s modrým ibištekom, ale na výber máte z viacerých výrobkov určených pre pleť.


Medzi výrobkami na pleť som objavila aj nové micelárky od L'oreal .




Ak vaša pleť potrebuje zvýšenú starostlivosť alebo si chcete spraviť príjemný večer a dopriať vašej pokožke niečo viac, tak na výber máte z množstva zaujímavých Balea masiek na pleť či rôznych kúr. A pri týchto výrobkoch nájdete aj rozkošné malé multifunkčné krémiky Balea v plechových dózach.



Blíži sa nám jar a to je obdobie, kedy niektorý menia make-upu za niečo ľahšie na pleť. V ponuke Balea sú aj rôzne tónované krémy. A pokiaľ máte citlivú pleť, tipom by mohli byť krémy Balea Med Ultra Sensitive, kamarátka si ich nevie vynachváliť.



Ak máte mastnú či zmiešanú pleť, v ponuke je rad Balea  s ovocnou kyselinou. Ja osobne som mala kedysi pleťovú vodu, nebola zlá, ale tým, že obsahuje alkohol na rozrýpaných miestach na pleti jemne štípala.



Ak potrebujete dodať svojim vlasom intenzívnu starostlivosť, v ponuke je rad Balea Professional s obsahom fytokeratínu a argánovým olejom.



Nesmiem zabudnúť ani na naše rúčky a z tejto bohatej ponuky si musí vybrať snáď každý :-)


A pre vašich drobcov sú v ponuke sprcháče s takýmito úžasnými dizajnami :-)



Nebojte, nezabudla som ani na dekoratívku. V ponuke sú už niektoré nové kúsky od Essence vrátane ich nového korektoru Camouflage. Keďže ja mám teraz urobené zásoby s Catrice, zatiaľ som po ňom nesiahla.



Úžasne vyzerá aj nová limitka od Miss Sporty.

A nezabudnite, že počas tohto mesiaca si môžete za 75b uplatniť 25% zľavu na dekoratívku :-)



Vždy ma fascinuje oddelenie s dmBio výrobkami, nabudúce si už určite niečo dobré pod zub kúpim. Ak máte nejaký obľúbený výrobok od dmBio určite mi napíšte, rada si nechám poradiť :-)




A už sa blížime do finále, nebojte. Veľmi zaujímavé kúsky sa dajú nájsť aj pri pokladniach. Okrem miniatúr výrobkov, ktoré sú skvelé na cestovanie, som objavila, že dezinfekčné mydielka na ruky od Balea sa rozrástli o kokosového kamoša, po ktorom nabudúce asi siahnem.

A ste zvedaví, čo skončilo nakoniec v mojom košíku?



 Povedala by som, že z každého rožku trošku.



Tieto výrobky som si vybrala v rámci spolupráce na testovanie.



A tento zvyšok sú plánované i neplánované kúsky do mojej domácnosti :-)

Zaujali vás novinky v dm? Čo by ste si vybrali?Čo ste si kúpili naposledy a máte z toho radosť?






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára