pondelok 3. apríla 2017

Jordana Eye Primer - podkladová báza pod očné tiene


Už dlhšie som sa na blogu nevenovala dekoratívnej kozmetike, tak som sa rozhodla to dneska napraviť a ukázať vám jeden veľmi zaujímavý výrobok, ktorý som si už pred nejakým časom objednávala zo stránky Krasotika



Už mnohokrát som vám na blogu spomínala, že mám veľmi mastné viečka, na ktorých mi tiene nechcú držať, preto báza pod očné tiene je pre mňa nutnosť. Keď som na stránke Krasotiky objavila Podkladovú bázu pod očné tiene Jordana Eye Primer, hneď som ju prihodila do košíka. Od značky Jordana som dovtedy nič nevlastnila, takže ma lákalo vyskúšať niečo nové a tiež ma presvedčila cena, veď 1,90 Eur je priam ľudová suma. A tak báza pekne poputovala ku mne domov a začalo sa veľké testovanie.

 O tejto báze sa môžete dočítať :

Krémový podklad pod očné tiene od značky Jordana má hneď dva účinky. Slúži ako podkladová báza pod očné tiene a zároveň ako rozjasňovač. Podklad má príjemné krémové zloženie, zmatní očné okolie a pripraví ho pre nanášanie očných tieňov. Má dlhotrvajúci účinok a viditeľne predlžuje trvácnosť očných tieňov. Tento podklad rozjasní Vaše oči a zabraňuje zlievaniu tieňov v očnom záhybe. Po nanesení podkladu budú očné tiene intenzívnejšie a výraznejšie.


Jordana Eye Primer sa nachádza v kelímkovom balení o objeme 1,86g. I keď sa to nezdá veľa, toho produktu je tam naozaj dosť, vystačí vám to na dlhšie obdobie. Čo na týchto baleniach nemám rada, ale v tomto prípade mu to odpustím, je spôsob aplikácie, kedy musíte použiť buď štetec alebo prsty. Mne sa najviac osvedčilo nanášanie prstami, nakoľko má báza veľmi zvláštnu krémovo-gumovú, mierne hutnejšiu konzistenciu.  



Báta má telové sfarbenie s jemne ružovým podtónom, takže viečko vám pekne zjednotí, zmatní a pripraví na nanesenie očných tieňov. Účinky rozjasňovača som nezaznamenala, zato ako podkladová báza funguje naozaj vynikajúco.

Používam ju pri každom líčení, nanesiem primerané množstvo na viečko a následne aplikujem očné tiene. Nielenže ich trvácnosť predĺži, ale aj zvýrazní ich intenzitu. Ja mám veľmi mastné viečka a pokiaľ použijem slabú bázu alebo žiadnu, tak do 4 hodín sú tiene zliate v záhybu oka. O celodennej výdrži očných tieňov môžem iba snívať, jediný výrobok s ktorým to dosiahnem je Rimmel London Scandal Eyes Eye Shadow Stick. Od bázy preto požadujem, aby predĺžila trvácnosť tieňov aspoň na 10 hodín, aby jednoducho zvládli každodenné pracovné nasadenie. A táto báza to naozaj zvláda. Síce výdrž nie je celodenná, ale ako som spomínala, to je u mňa takmer nedosiahnuteľné, ale ten pracovný čas naozaj hravo zvládne a po príchode domov vyzerajú tiene na očiach ešte v relatívne dobrom stave.  
Nedávno som si ale všimla, že si moje viečka asi na túto bázu zvykli a tiene mi už tak dlho nevydržia ako kedysi. Preto si dáme od seba na chvíľu pauzu a časom sa k nej vrátim.


Ako dôkaz zintenzívnenia očných tieňov je tu paletka od she. stylezone. Vo vrchnej časti sa nachádzajú samotné tiene a v spodnej tiene aplikované na Jordana Eye Primer. Myslím si, že rozdiel je pekne viditeľný.

Opäť som sa presvedčila, že lacné vie byť aj naozaj dobré a som veľmi rada, že vďaka e-shopom ako je Krasotika máme možnosť vyskúšať u nás na Slovensku i značky, ktoré nie sú bežne dostupné, ale rozhodne stoja za vyskúšanie.

Ak máte tip na nejakú super bázu, vďaka ktorej sa vám tiene nezlievajú do záhybu, určite mi napíšte do komentárov, budem veľmi rada.

A čo vy? Objednávate zo stránky Krasotika? Máte obľúbenca u značky Jordana?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára