piatok 12. mája 2017

Alverde Beauty&Fruity micelárna voda



Ani Alverde nechce zaostávať za inými značkami a preto sa jej sortiment rozšíril o stále obľúbený výrobok - micelárnu vodu. Alverde Beauty&Fruity micelárna voda obsahuje limetkový a jablkový extrakt z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Zloženie s ovocno-sviežou vôňou sľubuje očistiť vašu pleť jemne a dôkladne, vďaka špeciálnej micelárnej technológii odstráni make-up a nečistoty bez dodatočného zmývania.  Je tomu ale naozaj tak?


Alverde Beauty&Fruity micelárna voda sa nachádza v plastovom obale o objeme 200 ml. Dizajn je veľmi vydarený a keďže je obal priehľadný, vidíte ako vám z nej ubúda. Táto micelárka má na svojom vrchu modré preklápacie viečko, z ktoré si nanesiete micelárku  na vatový tampónik a jemne s ním prejdete po tvári, krku a dekolte.
Po jej otvorení som ostala tak trošku zaskočená. Nielenže má výraznú parfemáciu, ale cítim z nej aj  dosť silný alkoholový závan. Po prečítaní zloženia som zistila, že hneď na druhom mieste  je uvedený Alcohol dent. Nie som žiaden chemik, takže neviem úplne posúdiť, či jeho prítomnosť na druhom mieste je práve správna voľba, každopádne na vôni tohto produktu sa jeho prítomnosť prejavuje. Prítomnosť alkoholu by sa ale čiastočne dala odôvodniť tým, že je určená pre normálnu a zmiešanú pleť. Ja som dosť citlivá na vône a prvé čo ma napadlo po ucítení Alverde Beauty&Fruity micelárnej vody je citrusová vodka, nemôžem si pomôcť😟


Zaujímavé tiež je, že sa odporúča túto micelárku pred jej použitím dobre potriasť, na to som neni zvyknutá. Na pleť sa ale dobre aplikuje a s nečistotami a zvyškami make-upu sa snaží bojovať. Na oči ju nepoužívam, čo sa týka pleti odlíči ju priemerne. Na skúšku som následne po micelárke na dočistenie použila pleťovú vodu a tá na pleti našla ešte nejaké nečistoty. Čo sa týka ulepenej pleti, akú zanechávali Baleácke micelárky, tak tá sa u Alverde prejavuje iba krátko po aplikácii, potom sa však vytratí a pleť pôsobí sviežo a stonizovane. Nemám potrebu si pleť oplachovať. Všimla som si ale, že po nejakom čase sa mi mierne presušila pleť v okolí nosa.


Ja neviem, z tejto micelárky mám zmiešané pocity. Mne osobne nevonia, odličuje priemerne a ešte ma aj mierne vysušuje. Ide však len o moju skúsenosť, možno medzi vami si nájde svojich fanúšikov. Zoženiete ju v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a jej cena je 2,89 Eur. Okrem micelárnej vody rad Alverde Beauty&Fruity obsahuje aj pleťový peeling, masku, čistiace obrúsky, čistiacu penu a matujúci krém. Minimálne ten peeling by už mal byť v našich predajniach dostupný, zvyšok možno časom.

A čo vy? Stále patríte k fanúšikom micelárnych vôd? Aká je vaša obľúbená?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára