streda 10. mája 2017

Môj apríl 2017

Bláznivý apríl je už našťastie za nami. Keď si pomyslím, že na 1. apríla som behala vonku v krátkom tričku a užívala som si slnečné lúče a už o týždeň vyťahovala zimné veci, iný názov ako bláznivý sa mu snáď ani nehodí. Ale som tým pár pekným dňom rada, vďaka tomu som si mohla užiť nejeden výlet a zažiť pekné okamihy. Tento mesiac bol štedrý aj na kozmetiku, tak sa poďte pozrieť, čo nové vo svojej kozmetickej zbierke mám a testujem 😃



Hneď prvý aprílový deň sa niesol vo veľmi zábavnom duchu. V Nitre vtedy prebiehal Agrosalón a ja som sa tam úplnou náhodou ocitla. Nebudem klamať keď poviem, že som si tam pripadala ako v inom svete, ale nakoniec sa z toho vykľula celkom zábava.


Hneď ďalší deň moje kroky smerovali do Bojníc. Úžasné miesto, kde sa spája čaro dávnych dní s príjemnou návštevou Zoologickej záhrady. 


Po dlhšom čase opäť jedna knižka od Jozefa Kariku a po jej prečítaní iba jedna otázka - nemohlo to mať lepší záver? Do akej miery je pravdivá? Mám z nej jednoducho zmiešané pocity. 


Mali sme tu aj Veľkú noc. Niektorým to poriadne šibalo a oblievalo, tak snáď budem tento rok zdravá 😃

A nasleduje množstvo kozmetiky 😃

Na FB sa mi podarilo vyhrať pár kúskov od značky 100% pure

Na testovanie mi od značky Priody dorazil zábal na nohy a pleťové masky. A máte sa na čo tešiť, pretože tie výsledky sú neskutočné!

Od Ziaja som testovala Ziaja Olive Leaf dvojfázový odličovač

Kooooopec nových kúskov
Nákup v dm drogeriemarkt Slovensko

Testovanie s dm drogeriemarkt Slovensko - postupne recenzie nájdete na blogu
Testovanie s Dove
Zaujímavé novinky od Astrid

Elnino testovanie
Balíček so vzorkami od Nivea

Najväčší zážitok a môj malý splnený sen - na živo som videla Cirque du Soleil s vystúpením Varekai. Bolo to úžasné, výnimočné, všetky kúsky som sledovala so zatajený dychom. Keby som to mala ale s odstupom času zhodnotiť, tak to vystúpenie bolo krátke a tých naj akrobatických kúskov tam až tak veľa nebolo. Čo ma ale úplne dostalo je hudba a atmosféra, ktorú dotvára do jednotlivých predstavení.


A čo vy? Aký bol váš apríl?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára