pondelok 5. júna 2017

Spotrebované 14



Opäť som siahla na dno viacerých výrobkov, ktoré už stihli nahradiť iné a preto sa chcem k nim pár slovami vrátiť a napísať vám o mojej skúsenosti s nimi.


Ziaja tekuté mydlo Tamarind a zelený pomaranč bolo pre mňa priemerné, už by som po ňom určite nesiahla, lebo vo svojej ponuke má táto značka oveľa lepšie a to kombináciu Moringa s kokosom.
Od značky Schwarzkopf Professional z rady BC Bonacure Color Freeze som mala viacero výrobkov a musím povedať, že na farbené vlasy sú super, šampón už opäť tróni v mojej kozmetickej zbierke :-)
Šampón Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair je u nás doma stálicou a pravidelne sa dokupuje, lebo mamina naň nedá dopustiť a priznám sa, že aj ja sem tam po ňom siahnem.
Zbožňujem cestovné balenia výrobkov, ktoré sú malé, spratné a šikovné. Nivea Volume Sensation bol fajn, stačil na pár použití a bola som s ním celkom spokojná.


Ziaja Manuka Tree astringentné(sťahujúce) pleťové tonikum bolo skvelé, pre mastnú či zmiešanú pleť ako stvorené.
Himalaya Herbals pleťová maska Neem je skvelou voľbou pre majiteľov mastnej pleti a do budúcna sa chcem ešte poobzerať po iných maskách od tejto značky.
Legendárne Bioderma micelárne vody v malom balení sú ideálne na cestovanie a vo svete micelárnych vôd patria k topke.
Cien pleťové masky sú veľkým a príjemným prekvapením minulého roka a za tých pár centov rozhodne stoja za vyskúšanie.


Vôňa od Avonu Little Black Dress patrí medzi dlhoročné stálice tejto značky a ja sama patrí k jej priaznivcom. Po dlhšej dobe som siahla po guličke s touto vôňou a neviem, akosi ma už používanie týchto výrobkov nebaví a nevyhovuje mi, mám radšej spreje, ale ako vôňa je super.
Nivea Stress Protect v miniatúre bola super, používala som ju na cestách a časom by som rada vyskúšala aj plné balenie.
A mám tu ďalšiu guličkovú ochranu proti poteniu, tentokrát od značky Balea. Nebola zlá, ale teraz mám v zásobe ich novinku v sprejovej forme.


Krém na tvár od značky Garnier ma prekvapil, nebol veľmi mastný a krásne sa do pokožky vpil a hydratoval ju.
Očný krém od značky Ziaja z kozej rady bol super, celkovo je táto rada veľmi vydarená a určite sa chystám ešte po nejakom kréme od Ziaja siahnuť.
Očný krém od Avonu ma vôbec neoslovil, bol veľmi gelový a mala som pocit, že absolútne nič nerobí, takže za mňa nie.
Veľkým prekvapením bola pre mňa vzorka značky FOR LIFE & MADAGA a to konkrétne Control Base, čiže báza pod make-up. Je určená pre mastnú a problematickú pleť a stačí jej použiť málinko, mne táto vzorka vystačila na viacero použití. Je veľmi tekutá, ale krásne pleť zmatní a pripraví na nanesenie make-upu. Ak by som nutne potrebovala nejakú bázu na pleť, rozhodne siahnem po tejto.


Opäť značka Ziaja a tentokrát krém na ruky z kokosovej línie. Nebol zlý, ale nie je dostatočne hydratačný do zimných dní, skôr je fajn počas leta, keď si chcete nakrémovať ruky, ale nechcete ich mať zbytočne mastné a netúžite po väčšej hydratácii.
Mandľový pleťový krém od Weledy je krásna hydratačná záležitosť a zachraňoval ma v zime v období, keď sa mi niektoré časti tváre presušili a potrebovali prísun niečoho mastného a hydratačného.
Balzam na pery Labello som kupovala už veľmi dávno, zháňala som v tom období balzam, ktorý obsahuje aj ochranu proti slniečku. Nebol zlý, pekne voňal aj hydratoval, ale obsahoval trblietky a to mi trošku časom vadilo.


Teraz sa zameriame na naše zúbky a v rámci starostlivosti o ne tu mám moju dlhoročnú stálicu, kefku na zuby Curaprox 5460. Lepšiu som ešte nezohnala a ani neviem, či sa dá niečo lepšie zohnať, kupujem vždy balenie po 3 ks.
Opäť miniatúry a tentokrát pasty na zuby. Či išlo o Elmex, Colgate alebo Sensodyne, všetky mi vyhovovali a na cesty sú fajn.


Trošku dekoratívky - áno, je tu staré balenie Essence sypkého púdru čo napovedá, že už je jednak po záruke a jednak ho už v tomto balení nezoženiete, lebo má už nové. Nebol zlý, v danej dobe to bola legenda medzi púdrami a snáď každý ho mal doma. Mne na ňom ale vadilo to balenie, preto som ho nakoniec dala bokom a nepoužívala.
Tekutý korektor od MUA nebol zlý, krásna svetlá farba, ale bol až veľmi tekutý a krytie bolo slabšie. Skôr bol vhodný na rozjasnenie, ale ja by som si ho viac nekúpila.
Čo by som ale určite kúpila, keby sa to dalo zohnať, je modrá linka na oči od značky Essence z limitky Nauti Girl. Krásna farba, ale ešte lepšie balenie. Keď ste ju totižto otvárali, hneď vám produk aj strúhala, čo bolo veľmi praktické. Ja veľmi na linky nie som, dala som ju mame a bola z nej unesená, škoda že toto balenie Essence nevyrába bežne :-(

Značku Sundance mám veľmi rada a ich výrobky na opaľovanie či po opaľovaní patria k stáliciam mojej letnej výbavy. Toto opaľovacie mlieko bolo naozaj dobré, pekne voňalo, ľahko sa rozotieralo a pokožke poskytovalo dostatočnú ochranu.
Kontaktné šošovky Optima FW sú mojimi pomocníkmi naozaj veľmi dlho a opäť ich mám v zásobe :-)


Ebelin vlhčené obrúsky na čistenie tváre a rúk sú super a keďže ich tam je 150 ks, aj dlho vydržia. Chystám sa ich dokúpiť do zásoby.
A Denkmit saponát na riad tu rozhodne nemôže chýbať, tentokrát s vôňou rebarbory. 


A blížime sa do finále a na záver tu mám dobroty do bruška. Kaša Ovitte s príchuťou malina z Lidla nebola zlá, celkom mi chutila.
A značka Semix! Tú som si naozaj obľúbila a chystám na ňu samostatný článok, takže v skratke. Čokoládové srdiečka sú veľmi chutné, odporúčam. Vanilková ovsená kaša ma trošku sklamala, chuť vanilky bola veľmi jemná, decentná, ale ja si tieto kaše rada dochutím ovocím ako jahody či maliny a hneď je to chutnejšie.
Tak a to by bolo na dnes všetko a do budúcna sa opäť môžete tešiť na článok so spotrebovancami :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára