sobota 12. augusta 2017

Augustové novinky vo svete dm drogeriemarkt Slovensko

Každá moja návšteva predajne dm drogeriemarkt Slovensko je spojená s objavovaním nových kúskov a priznám sa, že ma to nesmierne baví.  A myslím si, že i vás tieto články bavia a snáď i dneska si medzi nimi vyberiete niečo, čo vás zaujme a obohatí vašu kozmetickú zbierku 😊



Rozkošné obaly a zaujímavé vône? To moje oko ihneď zbystrí, navyše ak ide o sprchové gély. Ako novinku v sortimente som objavila sprcháče emoji a ako milovníčka sladkých vôní som musela ihneď pričuchnúť k cookie kiss a poviem vám, to je teda nádhera!!! Fakt krásna sladká sušienkova vôňa, na jeseň asi neodolám a obohatí moju zbierku.
Pomaly sa začína objavovať aj ďalšia letná limitka Balea a v ponuke už majú tekuté mydlo s krásnym dizajnom s papagájom. 


Okrem penových telových mliek sú od značky Kneipp dostupné i sprchovacie peny. A ak si radi užívate naplnenú vaňu a relax s tým spojený, tak aktuálne sú v ponuke letné voňavé Balea peny do kúpeľa, ktoré vám tieto okamihy vo vani spríjemnia. 



Deodoranty či antitranspiranty sú v tomto letnou období našimi najdôležitejšími pomocníkmi, aby sme sa cítili sviežo a v pohode. Okrem širokej ponuky u značky Balea sú už dostupné aj novinky od Nivea, ktoré majú neskutočne rozkošné obaly. Nakoľko som úplne podľahla penovým výrobkom, chcela som si kúpiť nové penové sprcháče od Nivea, ale tie som tam zatiaľ nenašla. 


U značky Alverde som opäť objavila niečo nové. V prvom rade je to paletka dekoratívnej kozmetiky, ktorá vyzerá veľmi rozkošne. V rámci starostlivosti o telo je v ponuke telové mlieko Ultra Sensitive s pumpičkou. A ak máte farbené vlasy, mohli by vás zaujať Alverde výrobky na vlasy s acai a granátovým jablkom.


A pozorrrr!!!! Objavila som plný nadupaný stojan s dekoratívkou od Alverde, takže ak máte radi túto značku, tento stojan je pre vás ako stvorený 😊


Novinkou je aj značka body natur, ktorá ponúka výrobky, vďaka ktorým budú časti nášho tela hladké bez chĺpkov. 



Veľkým hitom tohto leta sú slané spreje na vlasy a tie má v ponuke aj značka Balea. Každý z nás by chcel mať plážové vlny vo vlasoch, tak snáď s Baleou sa to podarí. 
Vždy ma fascinuje to množstvo výrobkov na vlasy, ktoré majú v dm-ke v ponuke. Balea patria k tým lacnejším, ale dizajnovo veľmi vydareným a kvalitou sú niektoré veľmi dobré. V ponuke je aj nový limitkový šampón na vlasy s tukanom.



Nesmieme zabúdať ani na naše rúčky. V ponuke sú rôzne krémy, ale i peny v pumpičkovom balení. A objavila som aj tento rozkošný set krémov na ruky od Balea. Sú malé, vhodné do kabelky a majú zaujímavé vône.


Leto si bez sandálikov, šľapiek a inej voľnej obuvi neviem predstaviť a preto sa o nôžky treba starať. Balea má v ponuke na leto kokosový rad, s ktorým budú nôžky krásne voňavé.


Každá z nás chce mať pekné telo, asvšak celulitída je neplecha, ktorá nás mnohé trápi. Balea má práve na túto neplechu nový rad výrobkov, ktoré stoja za vyskúšanie. Je jasné, že iba ich používaním sa jej nezbavíme, chce to celkovú zmenu stravy aj pohyb, ale ako podpora v boji by mohli byť fajn.



Každý z nás chce mať krásny žiarivý úsmev. V oblasti starostlivosti o zuby sú teraz veľmi obľúbené čierne výrobky, či už ako čierne kefky na zuby, pasty či prášky. Ani privátna značka dm-ky Dontodent v tejto oblasti nezaostáva a v ponuke má čiernu kefku a pastu na zuby.



Ak sa chystáte na dovolenku a máte so sebou malých loptošov, ktorý sa rýchlo zašpinia, fajn pomocníkom by mohol byť Denkmit prací prostriedok v tube. Ľahko ho zbalíte,nezaberie veľa miesta a môže vám byť kedykoľvek nápomocný. Objavila som aj nový regál s výrobkami Denkmit v pestrých farbách.



Teraz si dáme trošku dekoratívky. Veľmi ma farbami zaujal regál Orly a to i napriek tomu, že bol značne preriedený. Tie farbičky vyzerajú prudko letne 😊
Priznám sa, že z radu Healthy Mix od značky Bourjois som ešte nič neskúšala, ale tie výrobky vyzerajú lákavo. Skúšali ste ich? Ktorý by ste mi odporučili?




Okrem veľkého stojana s novou dekoratívkou trend IT UP som objavila aj tieto samostatné, predpokladám že s limitkami. Zopár výrobkov tejto značky už doma poctivo testujem, tak snáď čoskoro bude na ne recenzia.


Týchto rozkošných malých prckov som hľadala po celej predajni a už som si myslela, že ich nemajú. Ale ja sa len tak nevzdávam a keďže som zvedavec, zablúdila som pri pokladniach aj k regálom s miniatúrami a tam som ich objavila!!! Je asi jasné, že ďalší výrobok na ruky som nutne nepotrebovala, ale nedalo sa im odolať. Oba vyzerajú neskutočne rozkošne a vône sú viac než lákavé, najradšej by som vzala oba, ale nakoniec to vyhrala Balea pena na ruky s malinami. Ja som tým penovým produktom totálne prepadla 😊


A ak by vás nákup vyčerpal a túžili ste po osviežení, v chladničkách nájdete rôzne chladené nápoje, ktoré vás ihneď osviežia.

A čo som si nakoniec nakúpila?


Nie je toho až tak veľa, ale je tam niečo do domácnosti, pod zub, na dofču či pre radosť.


Už sa mi pomaly míňa výrobok na upratovanie kúpeľne, tak som sa rozhodla ho zmeniť a vyskúšať Denkmit Nature.  Bolo treba doplniť aj osviežovače do toalety a tentokrát som siahla po Denkmit Frische Trio. Síce minule som mala tento výrobok s inou vôňou a nenadchol ma, rozhodla som sa mu dať ešte jednu šancu a snáď s touto vôňou to bude lepšie.
V oddelení s miniatúrami som objavila aj rozkošný mini odlakovať  od Ebelin. Je bez acetonu, má nádherný letný dizajn, mal by mať vôňu maracuje a vojde sa do každej tašky, takže na cestovanie ako stvorený.
Už dlhšie som nemala od Das gesudne PLUS nejaké cukríky, tak som si vybrala tentokrát osviežujúce ovocné bombóny s vitamínom C.

Keďže sa chystám na dovolenku, bolo treba ešte doplniť zásoby výrobkov po opaľovaní. Mojou dlhoročnou stálicou a výrobkom, na ktorý nedám dopustiť, je Balea After Sun sprchový gél. Má trošku vynovený obal, tak snáď vnútro ostalo rovnaké. Pre mňa jednoznačne top letný produkt. Prvýkrát som sa rozhodla vyskúšať od Balea Proffesional After Sun šampón a balzam na vlasy 2 v 1. Čítala som naň veľmi pozitívne recenzie, tak snáď ma nesklame.
A ako som už vyššie spomínala, nová pena na ruky od Balea tam nemohla ostať, jednu som si musela uchmatnúť na vyskúšanie 😊

Zaujali vás augustové novinky? Čo by ste radi vyskúšali?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára