pondelok 7. augusta 2017

Dove DermaSpa Cashmere Comfort - telové mlieko


Veľmi suchá pokožka vyžaduje tú najjemnejšiu starostlivosť, akú jej možno dopriať a ktorá jej navráti jej nádhernú jemnosť. Práve pre tento typ veľmi suchej pokožky značka Dove vytvorila starostlivosť v podobe radu  Dove DermaSpa Cashmere Comfort. Tento rad obsahuje produkty, ktoré sú obohatené o koncentrovanú olejovú esenciu a unikátnu technológiu Cell-Moisturisers® (kľúčové hydratačné zložky vytvorené z prírodných olejov zo semien). V ponuke je telové mlieko, telové maslo a krém na ruky. Ja som na testovanie obdržala telové mlieko.


Dove DermaSpa Cashmere Comfort telové mlieko sa nachádza v plastovej tube o objeme 200 ml. Má jednoduché, ale súčasne veľmi pekné minimalistické balenie, v ktorom dominuje biela a modrá farba. Milovníkom značky Dove možno evokuje vzhľadovo ich základný rad Dove Original, ale nenechajte sa zmiasť 😉 Na vrchu má vyklápacie viečko a z obalu si vytlačíte toľko produktu, koľko presne potrebujete.


Po jeho otvorení ucítite výraznú luxusnú, pre mňa osobne mierne orientálnu vôňu, takže milovníci výrazných vôní si rozhodne prídu na svoje. Prináša prekrásnu hrejivú vôňu vanilky, korenia a sofistikovanej ambry. Vôňa vhodnejšia skôr na jesenné a zimné dni.

Telové mlieko má stredne hustú gélovokrémovú konzistenciu, ľahko sa na pokožke roztiera a zanecháva na nej jemný film. Do pokožky sa rýchlo vstrebáva, takže je to ideálny produkt, ak sa ponáhľate a po nakrémovaní sa potrebujete rýchlo obliecť. Vzhľadom na jeho intenzívnu vôňu je okamžite prevoňaná aj celá miestnosť.


Pokožka je po nakrémovaní jemná ako kašmír, hladká, hĺbkovo vyživená. Ja mám normálny typ pokožky a za seba musím povedať, že pokožka je naozaj vyživená a aj keď som niekedy na krémovanie lenivec, s týmto telovým mliekom ma starostlivosť o pokožku baví a vždy sa na použitie tohto mliečka teším.


Ak máte radi značku Dove, výraznejšie vône, telové mlieka a trpíte na suchú pokožku, Dove DermaSpa Cashmere Comfort  telové mlieko za vyskúšanie rozhodne stojí. Rýchlo sa vstrebáva, obnovuje pokožku a dodáva pocit uvoľnenia. Jeho cena sa pohybuje okolo 5,99 Eur.

Čo vy a telové mlieka? Aké je vaše obľúbené teraz v letných mesiacoch?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára