piatok 4. augusta 2017

Môj jún a júl 2017

Dúfam, že si leto, prázdniny a dovolenky užívate 😃 Mňa snáď dovolenka ešte čaká, takže stále zarezávam v práci, ale cez víkend sa to snažím si vynahradiť. Keďže na blogu chýbal článok s novinkami za posledné dva mesiace, rozhodla som sa spojiť môj jún a júl do jedného článku, tak sa môžete tešiť na kopec noviniek 😃 



Ešte začiatkom júna mi dorazili krásne kúsky na testovanie od Elnino. Na všetky sú už recenzie na blogu a musím sa priznať, že článok s dekoratívkou v čerešňových tónoch mi dal naozaj zabrať, ale s výsledkom som veľmi spokojná 😃


Po dlhšom čase som navštívila Ikeu a dokúpila zopár kúskov do domácnosti


V júni mi od značky Ziaja na testovanie dorazila ich letná limitka a to je teda niečo! Ten peeling odporúčam všetkými desiatimi, je úžasnýýýýý 😃


Mala som tú česť sa zúčastniť aj krásnej svadby, ktorá sa konala v reštaurácii Elesko vo vinohradoch a bola to skvelá svadba, bavili sme sa do rána bieleho.


Tradične ako každý mesiac som neobišla ani v júni dm drogeriemarkt Slovensko a pokúpila si zopár drobností.


Drobnosti z Pepca


Navštívila som aj Partizánske, kde okrem skvelého piva robia tie najlepšie limonády, aké som kedy pila!
Ak máte radi komédie, tak celkom fajn sme sa v kine zabavili na Pobrežnej hliadke

Teplé letné večery lákajú von si sadnúť k nejakému dobrému drinku či papaniu


Krásne darčeky od mojej kamarátky, na sprcháče bude samostatná recenzia 






V auguste som sa úplne utrhla z reťaze a nakupovala som. V House mali super letné pyžamá, kabelka je z Gatu, tak isto ako aj plavky. Áno, vidíte správne, úplne som sa zbláznila a mám 5 párov nových topánok, jednoducho H&M ma veľmi príjemne prekvapilo. Inak tie zlaté ste mohli vidieť v nedávnom outfitovom článku na blogu. A okuliare z Manie boli darček.


Nové kúsky do kozmetickej zbierky - veď mám toho málo, že 😉


V Elnine sa rozhodli mi spraviť Vianoce v lete a dorazila mi takáto úžasná krabička


Keďže tento rok sa mi nepodarilo ísť na Topfest, rozhodla som sa, že pôjdem na Pohodu. Nie som veľkým fanúšikom tohto festivalu, ale povedala som si, že to aspoň raz vyskúšam a dám tomuto festivalu šancu. Za mňa je to festival, ktorý je vo veľkej miere o atrakciách a sprievodných podujatiach. Tých skupín som až tak veľa nepoznala, ale dalo sa vybrať.


Od Dove mi prišli na testovanie tieto krásne kúsky vrátane nového penového sprcháča


 Nákup v dm drogeriemarkt Slovensko vrátane značky trend IT UP


Testujem aj nové výrobky na pleť od značky Astrid

  
Od Idunnashop.sk mi na testovanie dorazila dekoratívka od značky neobio


Z Elnina som si na testovanie vybrala štetce a termálnu vodu, ktorá sa v týchto dňoch naozaj hodí 


Moja prvá objednávka z Fannka


Po sto rokoch v mekáči - ich zmrzka je úžasná !!!

Myslím si, že tieto dva mesiace boli nakoniec celkom fajn a uvidíme, čo prinesie august 😉

Ako trávite leto vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára