nedeľa 27. augusta 2017

Neobio 02 Fresh Rosé - farba na líčka


So značkou Neobio ste sa na mojom blogu už mohli zoznámiť. V  minulosti som testovala výrobky určené na telo i pleť. Ak by som mala túto značku opísať pár slovami, ide o modernú prírodnú kozmetiku s priaznivými cenami zameranú na rozmanité potreby tela, tváre i vlasov.
 Značka Neobio má vo svojej ponuke aj dekoratívnu kozmetiku a veľmi ma potešilo, keď mi dievčatá z Idunnashopu zopár kúskov zaslali na testovanie. S dekoratívnou prírodnou kozmetikou nemám veľké skúsenosti, preto som bola zvedavá, ako u mňa výrobky obstoja. V dnešnom článku vám chcem predstaviť bio farbu na líčka a niekedy nabudúce vám ukážem maskaru. 

Neobio farba na líčka - 02 Fresh Rosé

 


Neobio farba na líčka je obohatená o bio jojobový olej a vitamín E. Nachádza sa v malom plastovom balení s hmotnosťou 3,5 g. Dizajnovo je balenie jednoduché, minimalistické, pripomína skôr balenie typické pre tiene na oči. Na druhú stranu je takéto balenie veľmi praktické, lebo nezaberá veľa miesta a tým pásom je šikovným pomocníkom na cestovanie.


Ja mám túto lícenku v odtieni 02 Fresh Rosé a ako už názov napovedá, ide o odtieň s nádychom do ružovej farby. Táto lícenka je zapečená, má nádherný reliéf a je neskutočne krásna. Jednotlivé odtiene sa v nej krásne zlievajú a vy si dokážete namiešať nádherný jednoliaty odtieň podľa seba. Lícenka je s jemným šínom, vďaka ktorému líčka krásne prežiari a dodá im šťavu bez toho, aby ste vyzerali ako diskoguľa.  


Lícenka je dobre pigmentovaná a to i napriek tomu, že je zapečená, čo nebýva zvykom. Ľahko sa naberá, takmer nepráši, je jemná a jej výdrž je naozaj dobrá. Dá sa podľa potreby vrstviť, v jednej vrstve je decentná a líčka zľahka rozžiari. 

Podľa svojho označenia ide o lícenku, ale mne sa neskutočne páči aj ako očný tieň. Netreba sa báť používať výrobky aj iným spôsob, než sú oficiálne označené. Myslím si, že nájsť krásny žiarivý ružový odtieň nie je až tak ľahké a táto lícenka moju predstavu o ružových viečkach spĺňa dokonalo.



Ja som z Neobio lícenky úplne nadšená, nečakala som, že bude až tak skvelá a pritom ide o prírodnú dekoratívnu kozmetiku. Malé šikovné balenie, krásny odtieň, super pigmentácia a mnohostranné využitie je vyniesli v mojej zbierke na výslnie a odkedy ju mám, používam ju takmer každý deň. Je super na cestovanie, v jednom malom šikovnom produkte získate lícenku aj očný tieň. 

Zoženiete ju na stránke Idunnashopu za 4,80 Eur, čo je za tak kvalitný výrobok naozaj super cena! Dostupná je ešte v odtieni 01 Summer Bronze, a tá v sebe skrýva bronzový odtieň, ktorý by mal byť ideálny na kontúrovanie tváre.

Aké sú vaše skúsenosti s prírodnou dekoratívnou kozmetikou? Akú značku používate?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára