piatok 15. septembra 2017

Penové mydlo Balea Garten Eden


Penové výrobky mi učarovali a najradšej by som mala doma všetko v penovej podobe 😊 Po sprchovom gély moja voľba padla na penové mydlo a ja som si vybrala Balea Garten Eden tekuté penové mydlo "rajská záhrada" s vôňou rajských kvetov.


Penové mydlo má nádherný letný dizajn, praktické pumpičkové balenie a objem 250 ml. Vo vnútri je akoby tekuté, ale po stlačení pumpičky z neho vychádza jemnučká pena. Jeho použitie je veľmi jednoduché, stačí jedno pumpnutie na umytie rúk.


Konzistenciu tohto výrobku by som prirovnala k veľmi jemnej tekutejšej pene, mne to pripomína bielka v počiatočnej fáze šľahania 😃 Pri kontakte s vodou jemne napení a ruky sa s ním veľmi ľahko a príjemne umývajú. Vôňa je príjemná, ide o sviežu vôňu kvetov. Pokožku rúk nevysušuje a rúčky ostávajú jemne prevoňané.


Ak vás typické tekuté mydlá už omrzeli a chcete vyskúšať niečo nové, penové mydlo je určite tou správnou voľbou. Krásny dizajn balenia, príjemná vôňa a mydlo jemné ako pierko, to je penové mydlo Balea Garten Eden, vďaka ktorému sa umývanie rúk stáva príjemnou záležitosťou a ja si ho užívam.

Ak vás zaujalo, zoženiete ho v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko za cenu okolo 1,50 Eur.

Tiež ste podľahli penovým výrobkom? Ktorý je váš naj?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára