sobota 28. októbra 2017

Creightons Vanilla & Macadamia Cocoon


Poznáte značku Creightons? Ja som ju pred nejakým časom objavila u českých blogeriek a zaujala ma natoľko, že som si od nej dva kúsky zaobstarala. Ak túto značku vôbec nepoznáte, ani sa vám nečudujem, u nás sa bežne nedá zohnať, jediným miestom je internet. Pôvodne som tieto dva výrobky chcela iba bežne spomenúť v spotrebovancoch, ale keď som pri návšteve Škótska zistila, že sa tam dá bežne zohnať a to za úplne smiešne peniaze okolo 1 libry napadlo ma, že by som týmto výrobkom venovala samostatný článok. Niektorí z vás možno v Anglicku žijete, poprípade sa tam chystáte na výlet a keďže je to anglická značka, ktorá je tam veľmi lacná, možno si ju ani nevšimnete. A to by bolo trošku škoda 😂 

Ako som tak zbežne na internete pozerala, ponuka tejto značky je široká, od sprchových gélov, tekutých mydiel, krémov na ruky, výrobkov na vlasy, pleť, až po výrobky pre detičky. V našich končinách som sa však stretla iba so sprchovým gélom, tekutým mydlom a krémom na ruky. Dôvodom, prečo ma táto značka tak zaujala, sú samotné vône výrobkov. Kombinácie ako vanilka a makadamia, čerešne a figy, mango a papája, to sú jednoducho vône, ktoré pre mňa osobne sú veľmi lákavé. Ale ak ma už trochu poznáte viete, že jednoznačne to u mňa vyhrala vanilka a tá bola i mojou voľbou.

 Creightons Vanilla & Macadamia Cocoon Bath & Shower



Ako veľký milovník sprcháčov a sladkej vanilkovej vône som ani lepšiu voľbu nemohla urobiť. Ide o kombináciu krémového sprchového gélu a peny do kúpeľa o objeme 500 ml.Čo sa týka dizajnu, tak napriek tomu, že je jednoduchý, má niečo do seba a páči sa mi.

Sprcháč má smotanovú farbu, gélovokrémovú konzistenciu, je trochu tekutejší a pri kontakte s pokožkou iba jemne napení. Priznám sa, že ja ho používam iba ako sprcháč, keďže vaňu si často nenapúšťam a ak si ju raz za čas doprajem, siaham po iných výrobkoch.



Čo je na tomto sprcháči ale úplne dokonalé, je jeho vôňa. To sa ani nedá opísať, čo je to za nádheru. Je to krásna prirodzená sladká vôňa, v ktorej sa vyvážene kombinuje extrakt z vanilky a makadamu a vytvárajú príjemnú vôňu. Pre mňa osobne to má krásny orieškový podtón a tú sprchu s ním si naozaj užívam. Nepatrí medzi hydratačné bomby, ale normálna pokožka je po osprchovaní umytá, jemná, prevoňaná a to mne osobne stačí.


Mňa tento sprcháč zaujal a som veľmi rada, že som si ho kúpila. Už teraz ľutujem, že som si v Škótsku nekúpila ďalší, aspoň budem do budúcna vedieť, čo si tam mám rozhodne kúpiť.

Creightons Vanilla & Macadamia Cocoon Hand Wash

 

 

Mojou ďalšou slabosťou sú tekuté mydlá. Opäť rovnaký dizajn balenia, tentokrát však s praktickou pumpičkou s objemom 500 ml. Dá sa povedať, že sa budem opäť opakovať ako pri sprcháči. Gelovokrémová tekutejšia konzistencia, smotanové sfarbenie, ľahšia penivosť a úžasná vôňa. To čo od mydla požadujem spĺňa dokonalo a som rada, že ho mám vo svojej zbierke. 



K obom výrobkom chcem ešte dodať, že po ich použití vôňa ihneď z pokožky nevyprchá, ale uvoľňuje sa postupne.

Ja som si tieto výrobky zakúpila už pred nejakým časom na stránke VMD drogerie, kde aktuálne majú v ponuke z nich iba sprcháč v menšom balení a krém na ruky. Každý ma stál okolo 2,50 Eur a vzhľadom na ich množstvo vám nejaký čas vydržia.

Ak ste milovníkom sladkých vôní, tak tieto výrobky môžem iba odporučiť. Som rada, že som vyskúšala značku, ktorá u nás nie je bežne dostupná, súčasne ale nie je drahá a tie výrobky sú fajn. A pokiaľ sa budete nachádzať v Anglicku a túto značku objavíte v obchode, určite si od nej niečo kúpte 😃

Máte skúsenosť so značkou Creightons?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára