štvrtok 9. novembra 2017

trend IT UP N°1 Nail Polish 010


Biela farba je základom nielen každého šatníka, ale aj každej kozmetickej zbierky a v rámci lakov sa biela farba vždy hodí. Biela pre mňa osobne patrí medzi nestarnúcu a elegantnú farbu. Už dlhšie som v mojej lakovej zbierke práve bielu postrádala a tak som využila prítomnosť novej značky trend IT UP v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a jednu bielu krásku som si od nich zaobstarala. 

trend IT UP N°1 Nail Polish 010



Rad trend IT UP N°1 Nail Polish predstavuje základnú radu lakov tejto značky a v ponuke by malo byť až 14 trendových farieb. Sľubuje výrazné a intenzívne farby, mali by byť rýchloschnúce s profesionálnym plochým štetcom. 

Čo sa týka balenia, tak tieto laky mi prídu rozkošné. Sú maličké, majú iba 6 ml, takže sú super na cestovanie či pre tých, ktorý často po laku nesiahajú. Ja sama v poslednej dobe nemám nechty úplne v super stave a keď aj sú relatívne v pohode, zas sa mi nechce lakovať, takže moja spotreba lakov nie je až tak veľká, preto radšej siaham po menších baleniach. Veľmi sa mi páči jednoduchý dizajn laku a najmä vyrytie značky na povrchu, takýto detail ma vždy zaujme 😃


Ja mám odtieň 010, čiže krásnu snehobielu farbu. Lak má typickú lakovú parfemáciu a naozaj veľmi praktický plochý štetček, ktorým sa dobre nanáša. I napriek tomu že je nový, tak má mierne ťahavú hustejšiu konzistenciu. Na necht sa v prvej vrstve nanáša v pohode, ale krytie je slabé, pri tejto farbe sú potrebné minimálne dve vrstvy. Schne priemerne a treba si dať naozaj načas, aby prvá vrstva bola poriadne zaschnutá.


Pri nanášaní druhej vrstvy sa mi pri prvom použití laku veľmi nedarilo. Pokiaľ štetček otriete od zvyšnej farby a nemáte ho úplne mokrý, tak začne strašne pruhovatieť a nevyzerá to vôbec dobre, akoby sa nechcel naniesť pekne v jednej vrstve. Ale potom som prišla na to, že tú druhú vrstvu treba naniesť úplne mokrým štetčekom, neotierať ho a následne nechať lak poriadne zaschnúť, čo samozrejme pri druhej vrstve trvá dlhšie. A ešte jedna vec. Musíte ho nanášať precízne, lebo ak by neprekrývala druhá vrstva tú prvú, tak je to veľmi vidieť. No keď celú túto tortúru zvládnete a poriadne vám to zaschne, odmenou vám budú pekné biele nechtíky.


Keď ste to zvládli potiaľto, tak teraz príde tá pozitívnejšia časť v podobe jeho výdrže.  Ono sa to nezdá, ale lak mi vydržal týždeň v dobrom stave a to som ho vôbec nešetrila. Myslím si, že na lak v cenovej kategórii okolo 1,50 Eur je to veľmi slušný výsledok.


Odlakovanie prebieha úplne v pohode, použila som naň voňavý limitkový odlakovač od Ebelin a išlo to s ním dole jedna radosť. Vôbec nefarbí kožtičku v okolí nechtov, pekne sa bez problémov celý odlakuje.

Ak by som to mala zhrnúť, trend IT UP N°1 Nail Polish 010 má svoje pozitíva i negatíva a z tohto hľadiska by som ho hodnotila ako priemerný. Keď však zvládnete tortúru okolo jeho lakovania, odvďačí sa vám týždňovou výdržou, čo nie je zas tak zlé. Keďže na výber je z viacerých odtieňov, možno sa budú líšiť kus od kusu. Ak vás tento základný rad lakov od značky trend IT UP zaujal, zoženiete ich v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko.

A keďže zopár kúskov od tejto značky v mojej lakovej zbierke pribudlo, môžete sa časom tešiť na ďalší článok o nich 😊

Máte skúsenosť s lakmi trend IT UP? Ktorý ste si obľúbili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára