pondelok 16. októbra 2017

Ziaja Oliva - balzam na pery + masť


S príchodom jesenných a sychravých dní, ktoré onedlho nahradí pani zima, siaham čoraz častejšie po produktoch, ktoré mi pomôžu v boji so suchými perami či inými časťami tela, ktoré v tomto počasí trpia. Taký balzam na pery či masť pre suchú pokožku sú skvelou voľbou do nastávajúcich dní. A keďže značka Ziaja takýchto pomocníkov v rámci línie Prírodná oliva má, rozhodla som sa ich vyskúšať. Od značky Ziaja som mala možnosť vyskúšať už mnoho produktov a práve telové mlieko z línie Prírodná oliva bolo vôbec prvým výrobkom od tejto značky, ktorý som testovala, takže je to taký návrat po rokoch :-)

ZIAJA OLIVA Balzam na pery



Ziaja Oliva balzam na pery obsahuje olivový olej, olej Canola, lanolín, vitamín A a E. Dokonale hydratuje pery a zabraňuje ich vysychaniu. Znižuje sklon k praskaniu, najmä v kútikoch. Dodáva lesk a jemne premasťuje.  Neobsahuje konzervanty. 



Olivový balzam na pery je balený v papierovej krabičke, z ktorej sa dozviete všetky potrebné info. Samotný balzam sa nachádza v plastovej tube o objeme 10 ml. Dizajnovo sa mi kombinácia bielej a zelenej páči a je typická pre celý rad Ziaja Prírodná oliva. Balzam má plastovú skosenú časť, s ktorou sa na pery ľahko aplikuje.



Tak ako neznášam olivy v strave, tak ich zase zbožňujem v rámci kozmetiky, mne jednoducho výrobky s olivovým olejom vyhovujú a to sa potvrdilo aj pri tomto balzame. 
Balzam má jemne zelenkavú farbu, ktorá ale na perách nie je vidieť a olejovo-vazelínovú konzistenciu. Z tuby sa ľahko vytláča a skosenou časťou nanáša na pery. Okrem toho, že pery jemne premastí, tak im dodá krásny lesk, takže ide o výrobok 2 v 1 😊
Pery mám aktuálne v relatívne dobrom stave a po použití balzamu sú hydratované a pekne lesklé. Tá lesklá časť sa vplyvom jedenia či pitia z pier vytratí, ale pery sú napriek tomu hydratované tak 2 hodiny. Potom mám už potrebu si ho znova naniesť. Či pomôže na extra popraskané pery v zime, tak to ukáže až čas.


Ja po Ziaja Oliva balzame na pery siaham počas dňa, keď chcem perám dodať hydratáciu a lesk. Páči sa mi jeho malé šikovné balenie, vôňa, lesk a výdrž. Plusom je, že nepatrí medzi hutné balzamy, ktoré zanechávajú biely povlak, to veľmi nemusím. Ak vás zaujal, zoženiete ho za cenu okolo 2,20 Eur a ak by oliva nepatrila medzi vašich favoritov, Ziaja má v ponuke okrem tohto olivového aj čokoládový, kokosový či pomarančový balzam na pery.

ZIAJA OLIVA Olivová masť - Ointment 

 


Ziaja olivová masť je určená pre suchú a veľmi suchú pokožku so sklonom k atopii. Medzi jej aktívne látky patrí olivový, bavlníkový a makadamiový olej. Je vhodná aj pre deti od 3. mesiaca života. Obnovuje prirodzenú ochrannú vrstvu pokožku, dopĺňa nedostatok lipidov, zabraňuje transepidermálnej strate vody, účinne premasťuje a regeneruje kožu, zabraňuje podráždeniam a praskaniu pokožky. Neobsahuje konzervanty, farbivá a je neparfumovaná.



Olivová masť je balená opäť v papierovej krabičke, ktorá je ale nepomerne väčšia než samotný výrobok, mne by vôbec nevadilo, keby sa predávala tuba samostatne bez krabičky. Samotná masť sa nachádza v plastovej tube o objeme 20 ml a pred jej prvým použitím je potrebné dať dole ochrannú fóliu.Inak veľmi sa mi páči to malé balenie, hodíte si ho do kabelky a máte ho kedykoľvek po ruke.



Masť sa z tuby ľahko vytláča a veľmi sa mi páči, že je neparfumovaná, čiže použiteľná aj pre tých, ktorí sú na parfumované výrobky citliví. Jej konzistencia je ako vazelína, mastnejšia, ale pekne sa roztiera a je priehľadná. Odporúča sa používať ju lokálne na pery, dlane, kolená, päty, suchú kožtičku okolo nechtov, jednoducho tam, kde bojujete s veľmi suchou pokožkou a potrebujete okamžitú dávku hydratácie.  

Ja ju používam večer pred spaním na pery, aby dostali počas noci dostatočnú výživu. Sem tam po nej siahnem na zhydratovanie suchej pokožky na pätách a určite bude skvelá v zime, keď mám veľmi presušenú pokožku rúk a na hánkoch sa mi vytvátrajú extra suché miesta.


Olivová masť je podľa mňa skvelým multifunkčným pomocníkom, ktorý vďaka svojmu malému baleniu môže byť neustále s vami. Ideálna bude podľa mňa aj v zime na lyžovačke, kedy pokožka i pleť vplyvom vetra či mrazu trpia. Tento malý univerzálny kúsok zoženiete za cenu okolo 2,30 Eur.

Línia Ziaja Prírodná oliva okrem týchto dvoch kúskov zahŕňa aj množstvo ďalších, ako očný krém, pleťové krémy, krém na ruky atď., takže stačí si len vybrať. A navyše tento mesiac má Ziaja pre vás akciu :  Počas celého októbra v predajniach ZIAJA PRE TEBA v rámci akcie 2+1 gratis získate pri nákupe 2 produktov z línie Prírodná oliva 3., najlacnejší produkt ako darček!

Aktuálne výrobky Ziaja zakúpite v predajniach Ziaja a to Aupark Košice, OC Forum Poprad, City Arena Trnava, OD Prior Trenčín a na eshope dobrakozmetika.sk

Poznáte líniu Ziaja Prírodná oliva? Ktorý výrobok je váš top?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára