streda 22. novembra 2017

Yves Rocher Plaisirs Nature - Levanduľa & Černica


Je úžasné mať okolo seba priateľov, ktorí vás vo vašom hobby podporujú a fandia vám. Ja to šťastie mám a som za to veľmi vďačná. A v rámci tejto podpory som od kamošky ako darček k narodeninám dostala od značky Yves Rocher dva úžasné voňavé kúsky z radu Plaisirs Nature Levanduľa & Černica a musím uznať, že kamoška ma má riadne prečítanú, lebo sa mi neskutočne trafila do vkusu 😊 

O značke Yves Rocher bolo na mojom blogu chvíľu ticho, ale rozhodne je to značka, ktorá stojí za povšimnutie, preto som veľmi rada, že sa k nej po nejakom čase opäť vraciam. 

Yves Rocher Plaisirs Nature  Levanduľa & Černica sprchovací olej

 


Prvým výrobkom je relaxačný olej s vôňou levandule a černice. Esenciálny olej sa z levandule získava parnou destiláciou rozkvitnutých stoniek, ktoré sa trhajú v letných mesiacoch. Levanduľový olej je známy svojimi upokojujúcimi účinkami. Jeho jemné, kvetinovo púdrové tóny navodzujú v spojení so sladkými odtieňmi černice pocity skutočného uvoľnenia. Viac ako 99 % zloženia je prírodného pôvodu. Bez etoxylátu, minerálnych olejov a parabénov.


Sprchovací olej sa nachádza v priehľadnom, jemne žltom, plastovom balení o objeme 200 ml. Má veľmi pekný dizajn a po vyklopení tradične zeleného vrchnáčika s logom Yves Rocher vás ovanie neskutočne krásna vôňa. Tá vôňa ma fakt dostala! Je to jemná, decentná, nevtieravá, ale veľmi krásna vôňa černíc, jemne tlmená levanduľovými podtónmi. Asi vám tento popis vône veľmi nepomôže, jednoducho to si musíte ísť do obchodíku Yves Rocher ovoňať a až potom pochopíte.



Ak by ste očakávali vyslovene olejovú konzistenciu, tak to vás sklamem. Samotný sprchovací olej má jemne žlté sfarbenie a hustejšiu priehľadnú gélovo-olejovú konzistenciu. Pri  kontakte s vlhkou pokožkou sa sfarbí do biela, zľahka napení a vytvorí akoby ľahkú krémovú konzistenciu, ktorú z pokožky následne zmývate.

Pokožka je po sprchovaní zľahka voňavá, prijala by som kľudne aj väčšiu intenzitu vône na pokožke (ale to dosiahnem následným nanesením telového mlieka, ak budem chcieť) a vôňa na pokožke i chvíľku zotrvá. Pokožka je jemná, vláčna, hydratovaná, ale určite extra dávku hydratácie nečakajte. Vďaka prítomnej levandule je sprchovanie pre mňa relaxom a pocitom uvoľnenia.


Ak by som ho teda mala nejak sumárne označiť, tak by to bol skôr sprchový gél s prídavkom oleja než sprchovací olej. Nič to však nemení na tom, že ja som si ho veľmi obľúbila a v rámci sprchovania rada po ňom siaham. Jeho cena je 4,19 Eur a môžem povedať, že až tak rýchlo neubúda, takže s vami v sprche nejaký čas zotrvá.

Yves Rocher Plaisirs Nature Levanduľa & Černica sprchovací gél

 

  
Čo sa týka jeho základného opisu, tak platí to, čo aj pri sprchovacom oleji. Tento rad môžem kľudne označiť ako relaxačný, lebo vďaka prítomnej levanduli poskytuje rovnováhu tela i duše. 


I vzhľadovo sú si so sprchovacím olejom veľmi podobný, veď napokon pochádzajú z rovnakého radu. Sprchovací gél má však nižšie a širšie plastové balenie o objeme 200 ml. Keďže je priehľadné pekne vidíte, ako rýchlo vám výrobok ubúda.


Aj keď to z foto nie je veľmi vidieť, sprcháč má jemne fialové sfarbenie. Jeho konzistencia je gélová, je trošku tekutejší a opäť sa môže pochváliť úžasnou vôňou, ktorá dokáže vzniknúť iba spojením černíc a levandule. Pri kontakte s vlhkou pokožkou pení stredne, ľahko sa na pokožku aplikuje i zmýva. Po umytí je pokožka i kúpeľňa krásne prevoňaná, pokožka je umytá, čistá, hebká. Keďže ide o klasický sprcháč, extra dávku hydratácie nečakajte, ale v prípade normálneho typu pokožky je sprcháč dostačujúci. Jediné, čo mu môžem vytknúť je, že vôňa sa z pokožky relatívne rýchlo vytratí, čo je škoda.


Cena tohto 200 ml balenia je 2,79 Eur a ak máte radi sprchové gély a chcete vyskúšať naozaj netradičnú, ale na druhú stranu skvelú vôňu, rozhodne ho vyskúšajte.

Mňa osobne rad Yves Rocher Plaisirs Nature Levanduľa & Černica neskutočne očaril a vďaka vôni týchto výrobkov sa tieto chladné jesenné večery menia na okamihy relaxu, vône a uvoľnenia. Ak vás tieto výrobky zaujali tak ako aj mňa, v ponuke sú okrem týchto dvoch voňavých krásavcov aj vianočné darčekové kazety alebo samostatne sa k nim dá dokúpiť telové mlieko či tuhé mydlo. Okrem kombinácie Levanduľa&Černica rad Plaisirs Natire obsahuje množstvo ďaľších zaujímavých vôní a mňa osobne veľmi zaujala aj vianočná limitka, ktorá sa nesie v kombinácii Biela vanilka alebo Čarovné lesné plody.

Výrobky značky Yves Rocher zoženiete v ich predajniach alebo na stránke http://yves-rocher.sk/

Akú máte skúsenosť s touto značkou? Zaujala vás táto kombinácia?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára