štvrtok 8. februára 2018

Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil - šampón a kondicionér


S radom Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil ste sa už u mňa na blogu stretli a to v podobe suchého oleja. Ten mi mimochodom veľmi vyhovoval i napriek tomu, že nemám vyslovene suché vlasy a keď mi na testovanie z tejto rady dorazil aj šampón a kondicionér, veľmi som sa na ne tešila. Ako však u mňa však obstáli? 

Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Shampoo



Tento šampón je určený na výživu suchých vlasov bez života, poskytuje hydratáciu, výraznejšiu hebkosť vlasov a skrotenie vlajúvich a krepovitých vlasov. Rýchlo preniká do hĺbky vlasových vlákien a dodáva vlasom bez života neobvykle hodvábny lesk.


Šampón sa nachádza v plastovej tube o objeme 250 ml. V tomto prípade sa viečko v pohode vyklápa, takže asi to závisí kus od kusu. Pre tento rad je typické žlté sfarbenie obalu a to sa týka i samotného šampóna, ktorý má žltú farbu a veľmi príjemnú, zľahka olejovú vôňu. Konzistencia je olejovogélová a do vlhkých vlasov sa ľahko aplikuje. Ide o ošetrujúci a vyživujúci šampón s africkým makadamiovým olejom, ktorý vytvára bohatú krémovú penu, ktorá vaše vlasy umýva a vyživuje. A práve asi prítomný olej je u mňa kameňom úrazu. Už keď si šampón zmývam z vlasov, cítim, aké sú ťažké a splyhlé a to sa nezmení ani po vyfénovaní. Navyše pri použití iba šampóna sa mi vlasy ťažšie rozčesávajú a i keď sú po ňom vlasy krásne voňavé, musím si ich umývať častejšie, lebo mi skracuje ich obvyklú dobu umývania minimálne o jeden deň.


I keď sú vlasy hebké, voňavé, hydratované a skrotené, vo výsledku vyzerajú veľmi splyhlo a rýchlejšie sa mi po použití tohto šampónu mastia. 

Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil Conditioner


I tento kondicionér je určený pre suché vlasy bez života a má im dodať hebkosť, lesk, hydratáciu.



Kondicionér sa tiež nachádza v plastovej tube o objeme 250 ml. Vôňa je rovnaká ako pri šampóne, má žltú farbu a v tomto prípade krémovejšiu konzistenciu. Nanášam ho na mokré vlasy do dĺžok a po chvílke zmývam. Vlasy sú po umytí prevoňané a ľahšie sa mi rozčesávajú. Opäť však mám pocit ťažkých a splyhnutých vlasov, ktorú sú síce skrotené, ale sa mi skôr mastia.


Ja by som svoje vlasy označila ako normálne s prirodzeným mastením sa a práve preto som si so šampónom a kondicionérom Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil nesadla. Kým olej z tejto rady je úžasný, tieto dva výrobky sú pre moje vlasy až moc hydratačné a vďaka prítomnému oleju až moc zaťažené, čo sa prejavuje ich splyhlosťou a rýchlejším mastením sa. Budú ideálne pre tých z vás, ktorých naozaj trápia suché vlasy a potrebujú im dodať maximálnu výživu a hydratáciu.  Ja ostávam naďalej verná radu Dove Advanced Hair Series Oxygen & Moistur, ktorý mi vyhovuje.

Máte s týmto radom od Dove skúsenosť?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára