pondelok 16. apríla 2018

Ako sa deň blbec nakoniec vydaril, moja prvá objednávka cez dm online shop a dm Beuaty box

Určite každý z vás už zažil deň blbec 😩 Od rána sa vám nič nedarí, odpočítavate sekundy do konca pracovného času a najradšej by ste zaliezli pod periny a boli pre okolitý svet tabu. Ja som takýto deň mala minulý štvrtok. Ráno sa mi absolútne nechcelo vstávať, meškala som do roboty, pri pohľade na kalendár a množstvo vecí, ktoré som mala v ten deň vybaviť som prepočítavala, čo vlastne za tých 8 hodín z toho všetkého reálne dokážem stihnúť. Potom úmorná cesta v zápche, problém nájsť parkovanie a nekonečné čakanie na úradoch. No deň blbec s veľkým B a myslela som si, že to v ten deň už nič nezachráni. My ženy máme ale super vlastnosť a to všetko zlé hodiť razom za hlavu, keď si urobíme radosť niečím pekným. Či už je to nové oblečenie, kozmetika alebo akákoľvek iná drobnosť, ktorá naše srdiečko poteší. A pre mňa v ten deň bola osudová návšteva FB a odkaz na nástenke, ktorý mi zvestoval, že v obehu je nový dm Beauty box.


Tentokrát však dm box mal nové podmienky, ako ho získať. Už sa nežrebuje z celkového množstva prihlásených ako kedysi, ale bol nahodený ako produkt na ich online shop a tí, ktorí patrili k tým najrýchlejším, si ho mohli za 5 Eur klasicky kúpiť. Hneď som vám túto novinu zdieľala na mojom FB a i keď som nemala v pláne z nového online shopu objednávať, tomuto lákadlu sa nedalo odolať. Šanca pri počte boxíkov 500 ks na celé Slovensko nebola veľmi veľká, no risk je niekedy zisk, tak som sa prihlásila na online shope a hodila ho do košíka. A ono to fungovalo, šťastena nadomnou držala ochrannú ruku. Ešte som tam prihodila zopár drobností pre kolegyňu a spomenula som si, že mamina chcela destilovanú vodu a urobila som objednávku. Ihneď mi prišiel potvrdzujúci mail o prijatí objednávky a čakala som už len na doručenie.

Ako vždy, nie každému sa dá vyhovieť a na boxík boli pozitívne i negatívne reakcie z hľadiska jeho získania. Dobrou správou ale je, že rozhodne nebol posledný, takže treba sledovať FB dmky a mať trošku šťastia. Čo sa týka počtu boxíkov a ceny, tak nateraz by ich malo byť 500 ks a celková cena produktov by nemala byť nikdy pod 18 Eur. dm Beauty box mal mať hodnotu dokonca 45 Eur, čiže to sa naozaj vyplatilo.

Ešte predtým, než sa dostanem k balíčku, ktorý mi dneska dorazil, zmienim sa pár slovami o online shope. Podľa mňa má aktuálne svoje pozitíva i negatíva. Ako plus vidím, že urobíte pár klikov a tovar vám doručia priamo domov, čo bude vyhovovať najmä tým, ktorí nemajú dmku vo svojom okolí, ktorí nechcú nosiť zbytočne ťažké tašky či nákup s malými deťmi je pre nich zložitejší, poprípade nemajú čas navštíviť predajňu a nákup z domu je pre nich výhodnejší. Navyše stále platí akcia -10% pre prihlásených zákazníkov, nad 39 Eur doprava zdarma či darček k nákupu. Ešte som si všimla, že novinky sú na online shope nahodené skôr než v predajniach, lebo povedzme si pravdu, tých predajní nie je málo a nedá sa zabezpečiť, aby vo všetkých boli novinky naraz. Medzi nevýhody radím menšie množstvo produktov než v predajni, ale to sa časom určite rozšíri, chýba mi tá atmosféra predajní a možnosť si veci ochytať a privoňať a hlavne cena poštvoného, ktorá viacerých odradila aj od kúpy dm boxu. Ono tých 3,99 Eur za prepravu nie je veľa, ale ani málo, ale keby sa tá cena o trošku znížila, bola by som rada.

Nebudem vás už dlhšie napínať, poďme sa pozrieť na balíček 😊



Ako som už spomínala, objednávku som robila vo štvrtok, v piatok mi prišiel mail, že balíček bol odoslaný cez Geis a vy ste mohli sledovať, kade putuje. Dneska ráno mi prišla sms s časom jeho doručenia a číslom na kuriéra, takže perfektné bezproblémové doručenie. Balíček bol naozaj obrovský a veľmi sa mi páči, že na ňom bola potlač dmky. Po jeho otvorení sa na vrchu nachádzalo množstvo bublinkovej fólie, ktorá chránila objednaný tovar pred poškodením.



Niektorí by možno mohli tvrdiť, že tej fólie je tam zbytočne veľa, ale ja si myslím, že radšej to mať zabalené poriadne ako by to malo prísť poškodené. Tekuté výrobky boli ešte zvlásť zabalené, aby vám náhodou nepoškodili ostatný tovar. A ako veľmi milé hodnotím kartičku s poďakovaním za nákup.



Ako som už spomínala, nemala som v pláne robiť objednávku, takže okrem boxíka som tam prihodila zopár ďalších kúskov. Kolegyni som poradila super čistič od Denkmit na rúry a gril, o ktorom som vám na blogu už písala. Nedávno som čítala chválu aj na Denkmit Oxi Power, tak aj ten som jej prihodila do košíka a ešte sme pridali detské hygienické vreckovky s pekným motívom, keďže sa k nim chystajú vnúčence na návštevu. Ja som zvolila iba boxík, mamine som prihodila destilovanú vodu a ako darček som tam mala sprcháč od Balea, čo ma veľmi potešilo.

Ak ste zvedaví, čo obsahoval boxík, čítajte ďalej. Ak ste si ho objednali a ešte vám ho nedoručili a chcete mať prekvapenie, radšej túto časť vynechajte.


Samotná krabička je neskutočne nádherná, neviem kto im navrhuje ten dizajn, ale je božský!!! Tentokrát bola vyklapácia a vo vnútri bol obsah boxíka klasicky previazaný stužkou.




Boxík má mať hodnotu 45 Eur, bolo v ňom 9 ks výrobkov a určite najväčšou položkou je HC Anti-Aging očný gél. Túto značku som v dmke minule obzerala a na drogerkové pomery patrila určite k tým drahším. Samotnú značku ja osobne nepoznám, takže tento výrobok ma veľmi potešil. A ostatné výrobky sú taká drogerková klasika. Boxík obsahoval bambucké maslo od Purity Vision, ktoré už doma mám, nové čierne odličovacie micelárne obrúsky od Nivea, novú Essence paletku očných tieňov, trend IT UP power gel top coat a bázu na mihalnice, Catrice maskaru, moje obľúbené Balea čistiace prúžky na nos a nakoniec Garnier Pure Active 3v1 aktívne uhlie proti čiernym bodkám. Za 5 Eur je to veľmi vydarené kúpa a ja osobne som spokojná.

Kto nemal šťastie pri tomto boxíku, na toho sa usmeje určite nabudúce. Objednávku cez dm online shop hodnotím veľmi kladne, ale nebojte, určite ostanem pri klasickej návšteve dmky a neochudobním vás o novinky, ktoré vás na mojom blogu veľmi bavia. Inak budem veľmi rada, ak mi do komentov napíšete, akí sú vaši obľúbenci z dmky, veľmi rada sa nechám inšpirovať.

Páči sa vám nový dm Beauty box? Čo hovoríte na jeho obsah? Už ste objednávali z dm online shopu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára