nedeľa 15. apríla 2018

Legendárna čierna zlupovacia maska Pilaten Black Head

Kto by nepoznal legendárnu čiernu zlupovaciu masku od značky Pilaten? Na YT nájdete množstvo videí, pri ktorých sa vám chce pri grimasách účinkujúcich pri použití tejto masky smiať, i keď s nimi súcitite. Mňa mánia tejto masky zastihla ešte v začiatkoch, keď sa objednávala ešte z čínskych eshopov a i ja som si objednala malé sáčky na skúšku. No po zhliadnutí zopár videí, v ktorých niektorí jačali od bolesti či ostali bez obočia a navyše pri niektorých čínskych eshopoch si nemôžete byť istí originálom, som nenašla odvahu masku vyskúšať a po čase som sáčky vyhodila. Keď pred časom Elnino zaradilo značku Pilaten do svojej ponuky, veľmi som sa potešila a povedala som si, že konečne čiernu zlupovaciu masku vyskúšam!





Ako vidíte, stále som posera a opäť som siahla po malých sáčkoch. Ja som túto masku chcela predovšetkým vyskúšať a zistiť, či mi bude vyhovovať, takže plné balenie by na začiatok bolo možno zbytočné. 


Veľmi rada by som vám tu ukázala jej zloženie a nejaký popis, ale ako vidíte, je to zbytočné, nehovorím rečou tohto kmeňa 😊 Ani k obalu vám tu veľa nepopíšem, jednoducho čierny plastový sáčok s bielym popisom o hmotnosti 6g. Ak by vás zaujímali bližšie info o tejto maske vrátane zloženia, tak perfektne to popísala Veronika na jej blogu http://awards4beauty.blogspot.sk/


Pilaten Black Head je zlupovacia pleťová maska určená na redukciu čiernych bodiek. Je naozaj čiernočierna a mne osobne sa najlepšie nanáša prstami. Pred použitím odporúčam pleť odlíčiť a očistiť ešte od zvyšných nečistôt a nechať poriadne vyschnúť, aby maska následne na pleti pekne zaschla. Keďže je maska zlupovacia a robí na pleti súčasne depiláciu, rozhodne sa vyhnite obočiu a iným miestam, kde by vám mohla táto maska chĺpky strhnúť. Lebo tie videá, kde viacerí skončili bez obočia, boli naozaj odstrašujúce 😊


Už keď som si masku vyberala na testovanie vedela som, že ju nepoužijem na celú tvár, ale iba na nos a trošku smerom k líčkam, kde mám čierne bodky a rozšírené póry. Masku som teda nanášala prstami v primeranom množstve, aby nebola príliš tenká, ale ani hrubá. Nechala som ju na pleti pôsobiť 20 minút a s obavami som čakala, čo bude nasledovať. Má celkom príjemnú vôňu a po aplikácii som mala na nose trošku chladivý pocit, ktorý po chvíly pominul. Maska naozaj počas 20 minút zaschla a nastala fáza zlupovania. Pozor, nasledujúca foto bude fuj!


Ja mám veľmi nízky prah bolesti a bála som sa, že to zlupovanie bude boj. Nakoniec som bola milo prekvapená, ako maska šla celkom v pohode dole a ani to veľmi nebolelo. Takmer vcelku sa mi ju podarilo zlúpnuť a ako vidíte, sú na nej zachytené chĺpky ale aj biele bodky. Mne osobne to nos prečistilo iba povrchovo, na hlbšie čierne bodky je maska prikrátka. Keďže by otvorené vrecúško i s produktom zaschlo, je naozaj na okamžité použitie a pokiaľ by ste ho chceli použiť ako ja, tak vám vystačí na 2 použitia. Ja som teda testovala vo dvojici a čo ma prekvapilo, tak spolutestujúcemu to vytiahlo z nosa oveľa viac ako mne. Neviem, od čoho to závisí.Testovanie tejto masky bolo celkom vtipné, lebo keby nás niekto v tom momente videl, asi by sa veľmi čudoval dvom čudám s čiernymi nosmi 😊 

Keby som to mala zhrnúť, tak na jednej strane som veľmi rada, že to u mňa nebol až taký masaker pri zlupovaní ako u iných v ich videách a maska je naozaj funkčná a použiteľná. Na druhú stranu, pôsobí skôr povrchovo a čiernych bodiek vás rozhodne nezbaví.Za vyskúšanie rozhodne stojí a keďže na Elnine jeden sáčok stojí 0,80 Eura, z vášho rozpočtu to takmer nič nestiahne a ktovie, možno objavíte masku, ktorá sa stane vašim obľúbencom.

Máte skúsenosť s čiernou zlupovacou maskou? Ktorá je vaša obľúbená?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára