streda 2. mája 2018

Jarný detox s novinkami Yves Rocher Elixir Jeunesse

Prvý jarný deň je už dávno za nami a už vyše mesiaca si oficiálne užívame jar, i keď v posledných dňoch to vyzerá skôr na leto 😊 Zima nám dala poriadne zabrať a pocítil to nielen náš organizmus, ale aj naša pleť či pokožka. A preto som sa rozhodla pre jarný detox a to nielen organizmu, ale aj svojej pleti. Pekné počasie ma láka von na prechádzky, takže konečne mám viac pohybu, snažím sa lepšie stravovať a citronáda s lístkami mäty je mojím nápojom č.1. A pokiaľ ide o pleť, jarný detox získava s novinkami Elixir Jeunesse od značky Yves Rocher.


Musím uznať, že PR balíčky od značky Yves Rocher sú čím ďalej, tým krajšie a nápaditejšie. Tentokrát okrem výrobkov krabička obsahovala aj praktickú fľašku so slamkou a limetku. Veľmi ma to potešilo 😊 Rad Elixir Jeunesse už v ponuke značky Yves Rocher bol, len sa rozrástol o 4 nové kúsky, ktoré po dlhej zime, kedy je pleť oslabená, jej dodajú ten správny detox. Pre tento rad výrobkov je typická zelená farba a tieto novinky rovnako ako celý zelený rad obsahujú koncentrovaný výťažok z rastliny s názvom aphloia, ktorý podporuje prirodzené regeneračné a detoxikačné procesy v pleti. Zároveň je pleť chránená pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia ako je znečistené ovzdušie a smog. Pleť je okysličovaná, lepšie dýcha a žiari zdravím a to na jar ocení zo všetkého najviac. Poďme si novinky bližšie predstaviť 😊

Yves Rocher Elixir Jeunesse - Denná omladzujúca starostlivosť na suchú pleť

 


Chráňte svoju pleť pred vonkajšími vplyvmi a zabráňte jej predčasnému starnutiu! Starostlivosť vyvinutá špeciálne pre potreby suchej pleti hĺbkovo hydratuje, regeneruje a chráni pred toxínmi. Umožňuje pleti dýchať a pleť vyzerá odpočinuto, je rozjasnená, hydratovaná, vrásky sú redukované. Textúra balzamu pleť hydratuje a vyživuje, navyše ju chráni pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia. Obsahuje 4 anti-agingové patenty a silne koncentrovaný výťažok z aphloie. Viac ako 93% zloženie je prírodného pôvodu, výťažok sa získava 100% prírodnou extrakciou, bez minerálnych olejov a farbív.



Denná omladzujúca starostlivosť sa nachádza v sklenom tégliku o objeme 50 ml. Vyzerá na pohľad naozaj luxusne a sklo tomu dodáva elegantný ráz. Má jemne smotanovú farbu a nádhernú sviežu jarnú vôňu, ktorá je typická pre všetky 4 novinky. Keďže ide o dennú starostlivosť, aplikuje sa každý deň ráno na tvár.

Táto denná starostlivosť má v balení hutnejšiu konzistenciu, ale keď si ju nanesiete na pleť, je skôr gélovo-krémová. Na pleti sa ľahko roztiera a celkom rýchlo sa do nej vsiakne. Na jej povrchu zanechá jemný hydratačný film, ktorý ale nebráni následnému naneseniu make-upu. Ako už z jej názvu vyplýva, je určená pre suchú pleť a tohto tvrdenia by som sa naozaj držala. Ja mám pleť zmiešanú a môžem za seba povedať, že  síce na pleti mi nerobila neplechu, make-up som si naniesla na túto dennú starostlivosť v pohode, ale počas dňa sa mi pleť rýchlejšie mastila a bolo potrebné ju častejšie prepudrovať. 


Ja osobne si túto dennú starostlivosť odkladám skôr na jeseň a zimu, kedy aj moja zmiešaná pleť býva presušenejšia a potrebuje viac výživy. Teraz na jar a najmä v lete sa moja pleť viac mastí a leskne a siaham skôr po zmatňujúcich kúskoch než hydratačných. Ak ste ale majiteľom suchej pleti, vám by mohla vyhovovať. 

Yves Rocher Elixir Jeunesse - Denná starostlivosť s OF 30

 


Ak by som mala spomenúť iba jeden výrobok, ktorý ma z týchto noviniek nadchol úplnej najviac, tak je ním Denná starostlivosť s OF30, ktorá je určená pre normálnu až zmiešanú pleť, čiže presne na môj typ pleti. Obsahuje 4 patenty proti starnutiu pleti, ktorá je navyše chránená pred UVA a UVB žiarením, čo je teraz na jar veľmi potrebné, lebo slniečko už má svoju silu. Viac ako 68% zloženia je prírodného pôvodu. Bez minerálnych olejov, silikónov, farbív a parabénov.



Táto denná starostlivosť je balená v plastovej tube o objeme 30 ml. Vďaka svojmu šikovnému baleniu je vhodná aj na cestovanie. Má ľahšiu fluidnú gélovo-krémovú textúru, ktorá pleť hydratuje a súčasne jej dodáva matný vzhľad. Toto je presne ten výrobok, ktorý je teraz na jar, ale aj v lete, na moju pleť absolútne vhodný! Pleť vyzerá odpočinuto, je rozjasnená, hydratovaná, vrásky sú redukované. Naviac ju chráni pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia. Je skvelým podkladom pod make-up, ktorý sa na pleť následne ľahko nanáša. 


Je to môj absolútny favorit a pokiaľ máte zmiešanú pleť tak ako ja, rozhodne ju vyskúšajte, lebo je skvelá.

Yves Rocher Elixir Jeunesse - Čistiaci gél

 


Moju večernú starostlivosť o pleť začínam s novinkovým čistiacim gélom, ktorý pleť čistí a detoxikuje, odstraňuje nečistoty i stopy líčenia. Viac ako 98% zloženie je prírodného pôvodu, eko tuba obsahuje o 25% plastov menej ako bežné balenie. Bez minerálnych olejov, silikónov, farbív a parabénov.



Čistiaci gél sa nachádza v plastovej tube o objeme 125 ml. Je priehľadnej gélovitej konzistencie a obsahuje drobné mikro čiastočky z rastlinnej celulózy, ktoré poskytujú pleti jemný peeling. 
Gél používam buď na odstránenie make-upu a s tým si vie veľmi dobre poradiť, ale vyhýbam sa okoliu očí alebo ho používam klasicky na dočistenie pleti a odstránenie prípadných nečistôt. Okrem čistej, hebkej a jemnej pleti vďaka mikro čiastočkám dokáže tento gél odstrániť aj odumreté bunky a pleť príjemne vyhladí. Používa sa klasicky na navlhčenú pokožku a následne sa oplachuje. Keďže sú prítomné čiastočky veľmi jemné, je vhodný ku každodennému použitiu.


Je to veľmi príjemný kúsok so skvelými čistiacimi schopnosťami, po ktorom v rámci moje večernej rutiny veľmi rada siaham.

Yves Rocher Elixir Jeunesse- Nočná omladzujúca starostlivosť

 


Po dôkladnom očistení pleti prichádza na rad nočná omladzujúca starostlivosť. Jej výhodou je, že je určená pre všetky typy pleti, opäť obsahuje 4 anti-agingové patenty a silne koncentrovaný výťažok z aphloia. Rozmaznávajte svoju pleť počas spánku a doprajte jej dôkladný a intenzívny detox a ochranu pred škodlivými vplyvmi. Napomáha vyhladeniu vrások, výžive a regenerácii pleti počas spánku. Viac ako 92% zloženie je prírodného pôvodu. Bez parabénov, minerálnych olejov a farbív.


  
Nočná starostlivosť je opäť balená v luxusnom sklenom tégliku o objeme 50 ml. Má bielu farbu a v tégliku hutnejšiu konzistenciu, ktorá sa na pleti javí ako gélovo-krémová. Ľahko sa na pleť aplikuje, roztiera a relatívne rýchlo sa do nej vsiakne. Na povrchu pleti zanecháva jemný hydratačný film, ktorý mi však v rámci večernej starostlivosti nevadí, lebo večer rada svojej pleti doprajem niečo výživnejšie. Ráno je pleť svieža, rozjasnená, vypnutá a vyživená.


Je to veľmi príjemný nočný krémik a čo sa týka vrások, tak zázraky rozhodne nečakajte, nezmiznú vám kývnutím čarovného prútika za noc, ale určite je skvelou prevenciou pred nimi, poprípade ich zľahka vyhladzuje.

Okrem týchto noviniek rad Elixir Jeunesse obsahuje micelárny gél, roll-on na okolie očí, sérum s dvojakým účinkom, masku. 

Mňa osobne novinky z radu Elixir Jeunesse veľmi príjemne prekvapili a rada po nich v rámci starostlivosti o pleť siaham. Myslím, že misia je splnená a moja pleť dostala poriadny jarný detox, vďaka ktorému má postupnú prípravu na slnečné letné dni.

A keď už spomínam novinky značky Yves Rocher,  tak rad starostlivosti o pleť HYDRA VÉGÉTAL sa uvádza na trh s úplne novým zložením. Účinnou rastlinnou zložkou je výťažok z kosmatcovníku jedlého, sukulentu s obdivuhodnou schopnosťou zhromažďovať a udržiavať vodu a zaistiť tak dlhotrvajúcu hydratáciu pleti. V súlade s hodnotami značky zhrnutými do súslovia ACT BEAUTIFUL je rad HYDRA VÉGÉTAL zároveň svojím zložením ohľaduplný k prírode. Obsahuje 90 % zložiek prírodného pôvodu a naopak neobsahuje minerálne oleje, farbivá, silikóny a parabény.

A na záver tu mám zopár tipov pre vás :

Keďže sa nám blíži Deň matiek, platí zľava 40% na vybrané vône Yves Rocher do 13.5.2018

Ešte máte pár dní na zapojenie sa do súťaže na stránkach Yves Rocher pod názvom Cestujeme s Yves Rocher

Oslovili vás tieto novinky, poprípade máte niektorú z nich doma? Ako ste s ňou spokojní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára