piatok 30. mája 2014

Môj nový look

Ahojte!

Už dlhšie som túžila po zmene strihu vlasov. Mala som ich už dlhé, dosť mi vypadávali a celkovo nemali žiaden tvar. Neviem, čím to je, ale čím som staršia, tým som odvážnejšia a rada podstupujem zmenu. Preto som veľmi túžila byť súčasťou nejakého projektu, kde vás zmenia od hlavy po päty. Taká poradňa ohľadne vlasov a líčenia by veru nebola na zahodenie. Musím sa priznať, že do pár projektov som sa aj zapojila, ale nepatrila som medzi vybraných šťastlivcov a teda moje kroky nakoniec smerovali do kaderníctva v našom meste.

Myslím si, že pre niektoré kaderníčky som nočná mora. Vôbec som nevedela, akú zmenu chcem, aký strih pristane k môjmu typu tváre a preto mám rada, keď si môžem nechať poradiť od niekoho, kto sa v tom vyzná. 

Tak teda nastal deň D a ja som sa vydala v ústrety zmene. Mala som však niekoľko požiadaviek na pani kaderníčku. Nechcela som veľmi krátke vlasy, podľa mňa by sa mi to nehodilo a ani nič extravagantné, to si nemôžem dovoliť kvôli práci a priznám sa, že nie som veľmi extravagantný typ. Keďže, aspoň dúfam, nemám šediny, nechcela som ísť úplne do farbenia, lebo keď raz s tým človek začne, musí stále dofarbovať. S melírom je to rovnako. Nepáči sa mi, keď vyrastie a je to vidieť. Preto sme sa zhodli, že vyskúšame ombré. Ja viem, táto ombré vlna už dávnejšie preletela svetom a možno je to už gýč, ale mne sa to veľmi páči.      

Moje hriva pred zmenou

Je zjavne vidieť, že si to už zmenu nutne pýtalo :-)

A ako to nakoniec dopadla?


Zhodli sme sa v kaderníctve, že ombré najlepšie vyzerá na kučeravých vlasoch, tak mi kučierky aj urobili. Škoda, že nemám doma niekoho, kto by mi ich robil každý deň. Veľmi sa mi to páči, no moje vlasy sú rovné, tak si budem musieť poradiť sama.

A teraz finále aj z tváre! Líčenie si nevšímajte, hneď som musela vyskúšať úžasný rúž z Astor balíčka a to som ho mala na sebe už viac ako 3 hodiny, som s ním zatiaľ veľmi spokojná :-)



Ja som s výsledkom mojej zmeny veľmi spokojná a som rada, že som sa k nej konečne dokopala. Síce z mojej hrivy ubudlo, ale bolo to už treba a aj tak vlasy opäť dorastú. Inak napíšte mi, či sa vám na mne tento Astor rúž páči. Mne sa páči veľmi :-)

A čo vy? Ako hodnotíte moju zmenu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára